اولین مرجع جنگ قبایل
اولین مرجع جنگ قبایل

اولین مرجع جنگ قبایل

محمد حسین

اطلاع رسانی maintenance break


اطلاع رسانی maintenance break


10423920_842830402407951_1376112234994212083_n

۱۸/۵/۲۰۱۴ : به دلیل رفع باگ های ورژن جدید از جمله باگ شدن تجربه در بالا سمت چت و افزایش ظرفیت سرور، بازی در حال بروزرسانی به مدت ۳۰ دقیقه است.

   (پایان maintenance break)

۲۲/۵/۲۰۱۴ : به دلیل رفع باگ تجربه که در maintenance break قبلی رفع نشد و همچنین بهبود و بهینه سازی سرورهای بازی،بازی دوباره به مدت ۲۰ دقیقه maintenance break  شده است و کسانی که داخل بازی هستند نمی توانند حمله کنند.(پایان maintenance break)

همچنین اعلام شده است در صورت عدم رفع باگ تجربه، از آنجا که در بازی تاثیر گذار نیست و سیستم تجربه بدرستی کار میکند، در آپدیت بعدی بازی این مشکل رفع خواهد شد. (پایان maintenance break)

۱۶/۶/۲۰۱۴ : به دلیل افزایش ظرفیت سرور و بهبود عملکرد آن، بازی در حال تعمیرات است. (پایان maintenance break)

۳/۷/۲۰۱۴ : بازی برای انجام عملیات بروزرسانی و قرار گرفتن ورژن جدید به مدت ۹۰ دقیقه وارد maintenance break شد (پایان maintenance break).

۷/۸/۲۰۱۴ : بازی برای ۲۰ دقیقه برای حذف قابلیت  One Gem Boost وارد maintenance break شد.(پایان maintenance break).

۲۸/۸/۲۰۱۴ : بازی برای مدتی برای تغییراتی در عملکرد و هزینه و زمان ساخت جادوگر (Wizard) وارد maintenance break شد.(پایان maintenance break).

۱۲/۹/۲۰۱۴ : بازی برای مدتی برای فعال کردن قابلیت One Gem Boost وارد maintenance break شد.این قابلیت تا زمان آمدن ورژن جدید ادامه خواهد داشت که ممکن است همین امروز باشد یا یک هفته دیگر.(پایان maintenance break).

۱۶/۹/۲۰۱۴ : بازی برای آمدن ورژن جدید چند ساعتی وارد Miantenance Break شده است.(پایان maintenance break)

۲۴/۱۰/۲۰۱۴ : بازی برای افزایش ظرفیت سرورها و همچنین تست قابلیت متوقف شدن Boost برای مدت کوتاهی وارد Miantenance Break شد.(پایان maintenance break)

۲۲/۱۲/۲۰۱۴ :  بازی برای فعال شدن جوایز ویژه کریسمس وارد Miantenance Break شده است .(Boostبا یک جم)  (پایان maintenance break)

۲۲/۱۲/۲۰۱۴:بازی برای افزایش ظرفیت سرورها‌  وارد Miantenance Break شده است. (پایان maintenance break)

۳۰/۱۲/۲۰۱۴: قابلیت One Gem Boost به مدت یک هفته دیگر تمدید شد و Gold Mine و Dark elixir Drill به آن اضافه شد.(پایان maintenance break)

۱۴/۰۱/۲۰۱۵: بازی برای افزایش ظرفیت سرورها‌ برای چند دقیقه وارد Miantenance Break شده است.(پایان maintenance break)

۰۵/۰۲/۲۰۱۵: بازی برای برداشته شدن رویداد Dragon و Barbarian وارد Maintenance Break شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.