اولین مرجع جنگ قبایل
اولین مرجع جنگ قبایل

اولین مرجع جنگ قبایل

محمد حسین

راهنمای جامع کلن



بخش اول: مدیریت بازیکنان

 عامل اول در انتخاب عضو خوب، فعال بودن است . البته اینو نمیشه بلافاصله پس از عضویت یک شخص درموردش قضاوت کرد و با گذر زمان مشخص میشه.

عامل دوم اتحاده که نیازی به توضیح زیاد ندارد ! اتحاد باعث میشه منافع کلن مهم تر از منافع شخصی باشه و سوال (پیروز میشویم؟) به جمله ی (پیروز میشویم!) تبدیل شود .

عامل سوم آگاهیه که با یک مثال توضیحش میدم که در یک کلن واقعی دیدم. کلنی وجود داشت که اعضاش تون هال هایی با لول های ۴ تا ۹ رو شامل میشدند. درحالی که عضوی با تون هال لول ۴ زیاد قوی نیست، اما بخاطر حمایت های بقیه ی اعضا (منظورم راهنمایی ها هست) میتونست به احتمال صد در صد هر رقیبی با همین لول تون هال رو شکست بده. (به خاطر آگاهی هایی که کسب کرده بود.) در همین کلن دو عضو با تون هال لول ۷ وجود داشتن که هیچی بلد نبودن! یکی از اونا حتی دیوار شکن لول یک داشت! به هر حال بعد از این که در کلن قرار گرفتند، با راهنمایی گرفتن از سایر اعضا راه درست رو در پیش گرفتن و خیلی زود تبدیل به سرسخت ترین اعضا شدن.

نکته ی آخر:به هر بازیکن به عنوان یک سلاح نگاه کنید که قراره باهاش به دشمن حمله کنید. یک تانک و یک تفنگ بادی با هم فرقی ندارند اگه هر دوتا خطا بزنند  وظیفه ی شما به عنوان لیدر کلن اینه که به هر عضو نشون بدید چطور از حداکثر ظرفیتش برای حمله استفاده کند. این نکته رو هم بدونید که بازی برای شما در کلن وار حریفی رو انتخاب میکنه که لول های اونها تقریبا با شما برایر باشه. بنابراین اگر شما دارای کلنی باشید که تمام اعضا دارای تون هال لول ۴ باشند و در آخرین سطح ارتقای خودشون باشند، شک نکنید که همیشه پیروز میشید چون حریف متناسب با لول شما انتخاب میشه و به دلیل آپگرید های بهتر شما پیروز میشوید.

درادامه مطلببا ما باشید ...

 

ادامه مطلب ...

توضیحات تک تک سطح ها کلن (درخواستی کاربران)

 توضیحات تک تک این سطح ها:

 سطح ۲: کاهش زمان درخواست نیرو به ۱۵ دقیقه و افزایش ۱۰ درصدی مخزن کلن کستل

سطح ۳: بازگشت ۲۰ درصد از هرینه نیرویی که به هم کلنی های خودتون میدهید (برای مثال هزینه نیروی که دونیت میکنین ۱۰۰۰ اکسیر باشد ، ۲۰۰ تای اون برمیگردد ) و افزایش ۱۰ درصدی میزان لوت دریافتی از وار .

سطح ۴: میزان کمک از ۵ نیرو به ۶ نیرو برای هر شخص افزایش پیدا میکند و میزان مخزن کلن کستل ۲۰ درصد افزایش پیدا میکند .

سطح ۵: نیرویی که میدهید ۱ لول سطحش به طور خودکار افزایش پیدا میکند و میزان لوت دریافتی از وار ۱۵ درصد افزایش پیدا میکند .

سطح ۶: بازگشت ۳۵ درصد از هرینه نیرویی که به هم کلنی های خودتون میدهید و میزان مخزن کلن کستل ۳۰ درصد افزایش پیدا میکند .

سطح ۷: کاهش زمان درخواست نیرو به ۱۰ دقیقه و افزایش ۲۰ درصدی لوت حاصل از وار

سطح ۸: میزان محدودیت کمک به ۸ تعدا افزایش پیدا میکند و مخزن کلن کستل ۴۰ درصد افزایش پیدا میکند .

سطح ۹: بازگشت ۵۰ درصد از هرینه نیرویی که به هم کلنی های خودتون میدهید و افزایش ۲۵ درصدی لوت حاصل از وار

سطح ۱۰: نیرویی که میدهید ۲ لول سطحش به طور خودکار افزایش پیدا میکند و مخزن کلن کستل ۵۰ درصد افزایش پیدا میکند

مشاهده ی اسپل کریسمس (سانتا کلاز) در سینگل پلیر!


مشاهده-ی-اسپل-کریسمس-(سانتا-کلاز)-در-سینگل-پلیر!

مشاهده ی اسپل کریسمس (سانتا کلاز) در سینگل پلیر!

با سلام به دوستداران و هواداران کلش اف کلنز دات آی آر
دوستان میخواستم براتون از کشفی که توی سینگل پلیر کردم بگم. تونستم اسپلی که قبلا توی کلش اف کلنز بوده و سازندگان بازی اونو حذف کردن مجددا مشاهده کنم. این اسپل در آپدیت کریسمس چند سال قبل وجود داشت اما چون خیلی قوی بود، بعدا حذف شد.

در ویدیویی که براتون آماده کردیممیتونید این اسپل رو ببینید.

نیازمندی ها:

  • تون هال حداقل لول ۹
  • حداقل یک اسپل جامپ (Jump)
  • بربرین کینگ

روش کار:

ابتدا وارد مرحله ی Goblin Picnic در سینگل پلیر بشید. در پایین بیس، p.e.k.k.a statue رو مشاهده میکنید که دور اون دیوار سطح ده وجود داره. روی مجسمه ی پکا یک اسپل جامپ بزنید، طوری که اسپل کاملا دور مجسمه و دیوارها رو بگیره. بعد بربرین کینگ رو دقیقا پشت مجسمه پیاده کنید، طوری که برای رسیدن به بیس اصلی، مجبور بشه از روی مجسمه عبور کنه. به محض عبور از روی مجسمه، عبور بابانوئل از روی بیس و ریختن هدیه هایی از آسمان رو مشاهده خواهید کرد.

photo_2015-07-21_13-05-47

برای درک بهتر، روش کارو در فیلم میبینید:


دوستان من این کارو فقط با بربرین کینگ انجام دادم نمیدونم که با نیروی دیگه ای میشه یا نه.

امیدوارم خوشتون امده باشه. میتونید با انجام دادن اینکار دوستاتون رو غافل گیر کنید.