اولین مرجع جنگ قبایل
اولین مرجع جنگ قبایل

اولین مرجع جنگ قبایل

محمد حسین

تبلیغات

تبلیغات



آمارها نشان می دهند، تعداد کاربران ایرانی اینترنت با سیر صعودی چشمگیری رو به افزایش است. با توجه به گسترش روز افزون مخاطبین اینترنتی در زبان فارسی، معرفی صحیح و مناسب یک سایت یا محصول به مشتریان در عرصه اینترنت، ضروری و مهم به شمار می رود. این جمعیت رو به افزایش، زمان زیادی در سایتهای مختلف فارسی سپری می کنند. . سایت ما به عنوان یکی از بزرگترین و پرطرفدارترین سایت های تخصصی، به عنوان یک مرجع بزرگ اطلاعاتی به زبان فارسی شناخته می شود و روزانه تعداد زیادی از کاربران فارسی زبان، از گروه های مختلف سنی و با سلایق متنوع، به این سایت مراجعه و به بحث و تبادل نظر می پردازند.

معرفی محصولات و خدمات شما، توجه بیشتر قشر اینترنتی (که عموما جوان و تحصیل کرده هستند) به محصولات شما را نتیجه می دهد.

بالای سایت در صفحه اول ماهیانه10.000 تومان و تخفیف ویژه 5000 تومان 50%

امکان سفارش تبلیغات بنری به صورت  GIF و در اندازه 60*468 مقدور می باشد.

برای سفارش اینجا کلیک کنید


آموزش داشتن چند اکانت در کلش آف کلنز

شاید شما مایل باشید که چندین اکانت و دهکده کلش آف کلنز را بر روی دیوایس اندرویدی خود داشته باشید و آنرا مدیریت نمایید!

در این فیلم آموزشی به زبان فارسی این امر به شما یاد داده می شود.

آموزش داشتن دو اکانت بازی کلش آف کلنز

نکته مهم : توجه داشته باشید از نظر سوپرسل این کار ممنوع است و امکان بن شدن بازی شما می باشد.

مدت زمان: 4 دقیقه 7 ثانیه

برگرداندن اکانت پاک شده کلش اف کلنز در ورژن جدید !

با توجه به سوالات فراوان و مطالب پراکنده در سایت ها در مورد بازیابی اکانت کلش آف کلنز که Save نشدهو یا اینکه جیمیلشون و بازی شان هک شده و اکثر این مطالب نیز قدیمی شده اند و گزینه های آن با آپدیت های بازی کلش آف کلنز نیز تغییر یافته است ، این مطلب جدید را بصورت جامع و سریع را گذاشتیم که راهگشای شما دوستان باشد ! این مطلب برای اولین بار به این صورت جامع در سطح وب منتشر می شود و امیدواریم که دیگر شاهد مشکلات ناشی از هک و بازی Save نشده کلش آف کلنز نباشیم !

برای مشاهده توضیحات و راهنمایی بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

- اگر به اکانت بازی خود دسترسی ندارید و آن را Save نکرده اید و بازی پاک شده و از مرحله اول شروع شده  و یا جیمیلتون هک شده و به آن نیز دسترسی ندارید و یا دو اکانت مختلف کلش آف کلنز دارید و هر دو را هم لازم دارید ، پس :

ابتدا یک ایمیل جدید بسازید و سپس یک بازی جدید کلش آف کلنز هم نصب کنید سپس این بازی جدید کلش آف کلنز را روی جیمیلی که ساختید Save کنید. (()) .

 

ادامه مطلب ...

نحوه بدست آوردن حرفه ایی اکسیر سیاه

آیا تا به حال در مورد نحوه جمع آوری اکسیر سیاه بصورت حرفه ایی در کلش آف کلنز چیزی شنیده اید ؟ این یکی از محبوب ترین کارها در بازی کلش آف کلنز است  ، شما می توانید با طلسم رعد و برق آن را جمع آوری و ذخیره کنید که جزئیات و چگونگی این کار را که قبلا هم گفته بودیم و این بار دقیق تر به این موضوع می پردازیم ، پس در ادامه مطلب با ما باشید ....

 

ادامه مطلب ...