اولین مرجع جنگ قبایل
اولین مرجع جنگ قبایل

اولین مرجع جنگ قبایل

محمد حسین

ورژن جدید بازی کلش آف کلنز در راه است


ورژن جدید بازی کلش آف کلنز در راه است
ورژن-جدید-کلش-آف-کلنز

(این پست با آمدن اخبار جدید آپدیت میشود!)

 

Clash-of-Clans-christmas-2014-update

تغییرات:

اول- نگاهی داشته باشیم به چیزهایی که سوپرسل برای بازیکنان آماده کرده:

  1. ذخیره کردن (Save) چیدمان زمین اصلی و چیدمان وار در آپدیت کریسمس: یکی از بهترین آپدیت ها هست که به بازیکن ها شانس ایجاد چیدمان فارمینگ و کاپ رو میده و میتونید با اون چیدمان های مختلف وار رو سریعتر پیاده کنید.
  2. عوض کردن سریع و آسان بین چیدمان های ذخیره شده: امکان تغییر نقشه با یک کلیک در آپدیت جدید موجود هست.
  3. ذخیره کردن چیدمان های ناتمام: حتما تا به حال پیش اومده که در بین چیدن یک نقشه مجبور به خروج باشید و بازی اجازه ی ذخیری ی نقشه رو نمیده چون تمام ساختمان ها گذاشته نشدن. در این آپدیت  امکان ذخیره موقت وجود داره.

Clash-of-Clans-multiple-layouts-settings-ingame

 

دوم- “اگر درخت های جادویی رو دیدید، بلافاصله اونارو قطع نکنید، آیا اون ها هدیه تولید میکنند؟”

این جمله توسط سوپرسل برای توصیف این آپدیت اعلام شد. سال قبل، بازیکنان با قطع هر درخت ۷۵۰۰۰ طلا کسب میکردند (که البته هزینه ی لازم برای قطع درخت ۲۵۰۰۰ طلا بود) اما به نظر میرسه که این بار درخت ها بدون قطع شدن هدیه تولید میکنند (مثل Tomdstone که هرکدوم ۵۰۰۰ الکسیر هدیه میده)

توجه کنید که قطع کردن درخت کریسمس به زمان یا کارگر نیازی نداره.

سوم- در آپدیت نهم دسامبر، برای همه ی بازیکنان و مخصوصا افراد با تون هال لول ۸ به بالا اتفاقاتی قراره بیفته که یکی یکی بررسی میکنیم:

  • افزایش دسترسی به دارک الکسیر در سطح های متوسط در دهکده ها و جنگ ها در تون هال های لول ۷ و ۸
  • کسب بیشتر الکسیر در جنگ ها برای سطح های متوسط در تون هال های لول ۷ و ۸ و ۹
  • افزایش طلا و الکسیر موجود در سطح های بالا در دهکده ها و جنگ ها در تون هال های لول ۸ و ۹ و ۱۰

کارهایی که برای رسیدن به این هدف انجام شده:

 

۱- ارتقای دیوار ها با الکسیر از این به بعد فقط در دیوار های سطح ۹ به بالا انجام خواهد شد:

متن اعلام شده توسط سوپرسل: “ارتقای دیوار ها با الکسیر برای بازیکنان میان رده روش بسیار مناسب و ساده ای برای خرج کردن الکسیر اضافه بود. اما این روش بیشتر برای بازیکنانی که اغلب غیرفعال هستند (به دلیل جمع شدن مقدار زیاد الکسیر) مناسب بود و بازیکنانی که مرتبا حمله میکردند زیاد از این بابت سودی نمیبردن. هدف اصلی ما از ارتقای دیوار ها با الکسیر همیشه این بوده که گزینه های بیشتری برای بازیکنانی که دیوار ها رو ارتقا میدن وجود داشته باشه. پس افزایش دادن لول ارتقای دیوار ها با الکسیر (که از سطح ۹ به بالا امکان پذیره) به ما کمک خواهد کرد که این گزینه رو برای ارتقای پرخرج ترین دیوار ها استفاده کنیم، درحالی که الکسیر های کسب شده در هر حمله برای بازیکنان سطح میانی افزایش داده شده. توجه کنید که افزایش دادن لول برای این ویژگی، تنها تغییر در ارتقای دیوار ها بوده و طلا (یا الکسیر) که برای ارتقا لازم بوده تغییری نخواهد کرد.”

این عمل بسیار منطقی به نظر میرسه و نه تنها خیال بازیکنانی که بیشتر حمله میکنند رو راحت کرده، همچنین روند ارتقای دیوار ها رو منطقی تر کرده. چون دیوار های سطح ۸ از زمان معرفی ارتقای دیوار ها با الکسیر خیلی گسترش پیدا کردند و حمله ها سخت تر شد.

 

۲- سطح دوازدهم معادن طلا و جمع آوری کننده های الکسیر اضافه شده که از تون هال لول ۸ به بالاقابل ارتقا هست:

متن اعلام شده توسط سوپرسل: “همزمان با بهتر شدن دسترسی به الکسیر و دارک الکسیر در رده های میانی، تمام بازیکنان رده بالا هم در زمینه ی طلا و الکسیر و دارک الکسیرارتقا دریافت میکنن که سطح دوازدهم خواهد بود. یعنی تولید بیشتر منابع در اوقات خارج شدن از بازی و پتانسیل بالاتر برای کسب منابع در هر حمله. جمع آوری کننده های جدید از قدرت تولید، گنجایش و استقامت بیشتری برخوردارند.”

تا اینجای کار ما هنوز میزان تولید اون هارو نمیدونیم اما حدس میزنیم که حدود ۵۰۰ تا در هر ساعت باشه. یعنی میتونید با ارتقا همه ی معادن و جمع آوری کننده ها ۱۷% بیشتر استخراج کنید. برای مثال، با ارتقای کامل میشه حدودا روزی ۸۴۰۰۰ طلا و الکسیر بیشتر به دست آورد.احتمالا نکته ی اصلی در مورد افزایش منابع همین مورده.

تغییرات ظاهری هم از روی عکس های منتشر شده به این صورته که چرخ دنده های طلایی روی معدن طلا قرار میگیرند و الکسیر کالکتور هم دارای لوله های اضافی در بالای خود خواهد شد. تغییرات ظاهری زیاد نیست اما قابل تشخیص است.

۳- اولین دارک الکسیر دریل که قبلا در تون هال لول ۸ قابل ساختن بود، حالا قابل ساخت در تون هال لول ۷ هست  دومین دارک الکسیر دریل که قبلا در تون هال لول ۹ قابل ساختن بود، حالا قابل ساخت در تون هال لول ۸ هست:

متن اعلام شده توسط سوپرسل: “یکی از مسایل گمراه کننده برای بازیکنان تون هال لول ۷ این بود که مخزن دارک الکسیر وجود داره اما وسیله ای برای استخراج اون وجود نداره. این موضوع باعث شده که نه تنها در این سطح پیدا کردن دارک الکسیر به شدت سخت باشه، بلکه دارک الکسیر غارت شده از حریف ها با همین سطح هم مقدار کمی باشه.

کمبود دارک الکسیر در تون هال لول ۷، باعث ایجاد چالش ساخت بربرین کینگ میشد چون تنها چیزی بود که میشد برای اون دارک الکسیر خرج کرد. اما امروز، ساختن سرباز های دارک، ارتقای اون ها و ارتقای قهرمانان (مثلا رسوندن بربرین کینگ به سطح پنج برای گرفتن قابلیت مشت آهنین) فعالیت های مصرف کننده ی دارک الکسیر هستند.

برای بیشتر شدن دسترسی به دارک الکسیر در تون هال لول ۷، ساخت اولین دارک الکسیر دریل، همزمان با ساختن اولین مخزن و سربازخانه دارک، امکان پذیر خواهد بود. البته باید توجه داشت که از دارک الکسیر دریل ها به خوبی محافظت بشه چون بدون شک طمع بسیاری از بازیکنان اونا رو به سمت زمین ها جذب خواهد کرد.”

خبر بسیار خوبی هست و مسلما تعداد بازیکنانی که با اسپل رعد و برق فقط برای دارک الکسیر حمله میکردند رو کم میکنه.

 

۴-  ظرفیت مخزن کوچک روی دارک الکسیر دریل ها در تمام سطح ها افزایش پیدا کرده:

متن اعلام شده توسط سوپرسل: ” در این زمان، مثل بازیکنان دارای تون هال لول ۷، بازیکنان دارای تون هال لول ۸ نیز بیشتر از هر زمان دیگری به دارک الکسیر نیاز دارند. ارتقای بربرین کینگ به سطوح بالاتر همزمان با ساخت سرباز جدید و کارآمد و گران قیمت گالم و ارتقا دادن اون نیاز به دارک الکسیر رو تشدید میکنه. انتقال دادن ساخت دارک الکسیر دریل دوم به تون هال لول ۸، در پاسخ به نیاز شدید به دارک الکسیر در این سطح انجام شده و همچنین پتانسیل غارت دارک الکسیر رو در این سطح بالا برده.

ظرفیت منبع کوچک روی دارک الکسیر دریل هم بعد از آپدیت در تمام سطح ها افزایش خواهد یافت. یعنی دارک الکسیر دریل ها مثل قبل به دلیل پر شدن منبع دست از کار نمیکشند. توجه کنید که میزان تولید دارک الکسیر و آخرین درجه ی ارتقای دارک الکسیر دریل ها در هر تون هال لول تغییری نخواهد کرد-فقط دارک الکسیر دریل ها قادر خواهند بود مقدار بیشتری از منبع رو در خودشون جا بدن.”

به نظر میرسه که بالاخره مجبور نیستیم تند تند دارک الکسیر دریل هارو خالی کنیم. با توجه به این که اکثر بازیکنان فعال و اصلی بازی در تون هال لول ۸ هستند، باید شاهد انقلابی در سبک بازی و روش حمله ها باشیم.

۵- چیزهایی که تغییر نکردن: حداکثر لول دارک الکسیر دریل که در تون هال های لول ۷ و ۸ ، ۳ هست و در تون هال های لول ۹ و ۱۰، ۶ هست.

 

چهارم- همه با پخش زنده ی حمله ها در کلن وار ها آشنایی دارن. اما این بار، اگر در حین حمله شدن به دهکده ی خودتون وارد بازی بشید، بجای شمارش معکوسی که قبلا برای ورود به بازی مشاهده میکردید، میتونید حمله شدن به دهکدتونو به صورت زنده تماشا کنید.

 

 پنجم- دوبرابر  شدن سرعت حمله ی آرچر تاور ها در عین ثابت ماندن قدرت حمله (DPS یا آسیب بر ثانیه):

در ماه های اخیر، آمار حمله های بارچینگ (بارچ=بربر+آرچر) به شدت زیاد شده بود. در واقع میشد گفت که با این استراتژی حمله، حتی بازیکنی با تون هال لول ۳ میتونست خودشو به لیگ Champion  برسونه. بنابراین سوپر سل به این فکر افتاد که برای مقبله یه کاری بکنه. با این ترفند، آرچر تاور ها در برابر حملات بارچینگ و مینیون ها بهتر دفاع خواهند کرد. با افزایش مقاومت بعضی ساختمان ها و این تغییر، بارچینگ سخت تر خواهد شد و این استراتژی از پرکاربرد ترین نوع حمله در بازی به روشی برای فارمینگ در حوالی لیگ کریستال III تبدیل میشه. (توضیح بیشتر: افزایش سرعت تیراندازی به معنای افزایش قدرت حمله نیست. مثال: اگر به فرض قبلا در هر دوثانیه دو تیر همزمان شلیک میشده، الان در هر ثانیه یک تیر شلیک میشه.) در واقع آرچر تاور میتونه حالا اهداف ضعیف (آرچر، بربر، مینیون) رو زودتر از بین ببره. تقریبا میشه گفت سرعت تیر اندازی با این آپدیت به نصف سرعت تیر اندازی X-Bow رسیده.

 

ششم- قرار شده که لول سرباز ها با عدد نشون داده بشه:

اینکار تا به حال با ستاره های صورتی زیر عکس نیرو ها نشون داده میشد. اینکار به دلیل در مشکل شمارش ستاره ها در لول های بالا و احتمالا با آمدن لول های ۷، جا برای ستاره جدید نبوده.

Clash-of-Clans-Christmas-Update-2014-changes-troop-level (1)

ساخت سرور کلش اف کلنز بینهایت


ساخت سرور کلش اف کلنز بینهایت
جم-کلش-اف-کلنز

سلام دوستان دو ماهی هست هکری توانسته سروری مجازی برای کلش اف کلنز درست کنه که ما صبر کردیم تا باگها نسبتا تمام شود سپس این هک رو به شما اموزش بدیم

ساخت سرور کلش اف کلنز بینهایت

اول از همه باید بگم این هک نمیتونه باشه چرا که شما یک سرور مجازی میسازین و بدون ارتباط با بازی یعنی سرور اصلی کلش آف کلنز شما به بازی وصل میشین و مدیر سرور خود شخص شما هستین

چند تا نکته که قبل از هرکاری تو کلش آف کلنز باید رعایت کنید

  1. آندرویدیها به اکانت گوگل شون سینک شده باشن
  2. اپلی ها به گیم سنتر
  3. اپلیها باید جیلبریک باشند و آندرویدیها باید روت کرده باشن.

سود هایی که این سرور داره یکیش اینه که شما میتونید مثلا ببینید که با ۱۴۰۰۰ جم چقدر میتونید پیشرفت کنید

برای اینکار شما میاین عین زمین خودتون رو میسازید و از اینجا به بعد رو حساب کتاب میکنید چقدر جم مصرف کردین

متاسفانه بعضی از وقتها بازی شمارو سیو نمیکنه که باید به بزرگیه خودتون ببخشین.البته همیشه این اتفاق نمیفته و در آپدیت های بعدی کامل از بین میره

  1. برای اینکار ابتدا شما باید این برنامه رو دانلود کنید.
  2. سپس برنامه دانلود شده رو اکسترکت کنید.
  3. در پوشه اکسترکت شده روی Ultrapowa Clash Server.exe روبار کلیک کنید تا سرور آماده شه
  4. شما باید با کامپیوترتون به یک شبکه وصل باشین وشما نیازمند آیپی کامپیوترتون که همون سرورتون میشه دارین (برای اینکار راهی زیادی دارین یکیش اینه که روی علامت در استارت کامپیوتر به کلمه cmd رو سرچ کنید سپس بعد باز شدن کلمه ipconfig را تایپ کنید سپس ایپی کامپیوتر را بردارین مانند عکس زیر)
    سرور کلش اف کلنز

    سرور کلش اف کلنز

  5.  سپس اپلی ها وارد برنامه ifile رو دانلود کنند از سیدیا و وارد بخش etc/hosts شن hosts پوشه نیست و یک فایله که باید با open with…/text viewer باز کنند.و بعد در خط اخر ایپی کامپیوتر یک فاصله game.clashofclans.com را وارد کنید حالا سیو کنید و وارد بازی شین و لذت ببرین.
  6. اندرویدیها:باید نرم افزارهای Host Editor و Root Browser از مارکت ها بگرین چو لازمات این کاره .
  7. بعد از نصب host editor را باز کنید سپس از بالا سمت راست هاست (+add host)را بزنید بعد در فیلد ipaddress آیپی کامپیوترتون ودر بخش hostname بنویسید game.clashofclans.com
  8. حالا ذخیره کنید و وارد بازی بشین سپس با گوگل کروم وارد سایت http://www.ultrapowa.com/ شید و آخرین مود رو دانلود کنید و با برنامه Root Browser به داخل پوشه data/data/com.supercell.clashofclans/update/logic شوید و فیل های csv رو پاک کنید
  9. حالا به بخش دانلود برین و مودی که دانلود کردین رو اکسترکت کنید و کل CSV های دانلود شده که بعد از اکسترکت بدست اوردین منتقل کنید به پوشه ای که مرحله پیش CSV هاشو پاک کردین.
  10. حالا وارد بازی شین و لذت ببرین

پیش به سوی پنج کارگر


پیش به سوی پنج کارگر
به دست آوردن جم در کلش

پیش به سوی پنج کارگر
چگونه بدون خرید جم پنج کارگر بگیریم.
کارگر یا به عبارتیBuilder

در این مطلب قصد دارم آموزش به دست آوردن پنج بیلدر(کارگر)رو بدم که میدونم خیلی ها دنبالشن

این مطلب کاملا اختصاصی و ازتجربیات دوستانی هست که نزدیک به دو ساله کامل این بازیو انجام میدن.

Builder_Hutsبیلدر اول:

Builder_Hutsجم مورد نیاز:رایگان

طریقه بدست آوردن:این بیلدر در اول بازی بهتون مجانی داده میشه شما با ورود به بازی برای اولین بار این کارگر فعال است.

 

Builder_Hutsبیلدر دوم:

Builder_Hutsجم مورد نیاز:۲۵۰

طریقه بدست آوردن:این بیلدر هم اول بازی شمارو مجبور به خریدش میکنه پس این بیلدر هم نیاز به توضیح نداره و به راحتی به دست میاد.

 

Builder_Hutsبیلدر سوم:

Builder_Hutsجم مورد نیاز:۵۰۰

طریقه بدست آوردن:و استارت اصل این مطلب در اینجاست شما به راحتی میتوانید با رسوندن کاپتون به ۱۲۵۰ به ۴۵۰ تا جم برسین و این بیلدرو بخرین

خب بهترین راه برای رسیدن به این کاپ اول اینه که شما دفاعتون رو کمی بالا بیارین و کمی از این کاپ رو از طریق دفاع در بیارین که میتونید از استراژی های چیدمان زمین نسبت به تان هالتون استفاده کنید که  تو مطالب قبلی آموزش دادم (منظور چیدمان زمین به صورت تان هال وسط میباشد).

سپس از راه تان هال زنی که در مطلب بعد کامل توضیح این نوع حمله رو میدم میتونید به این کاپ برسین.

ما به شما قول میدیم که در زمان حداکثر یک یا دو روز به این بیلدر میرسین

Builder_Hutsبیلدرچهارم:

Builder_Hutsجم مورد نیاز:۱۰۰۰

طریقه بدست آوردن:ببخشید که از اینجای مطلب کمی قضیه سخت میشه.این سخت شدن از طرف ما نیست سیاست های بازی بر این قضیه است که شما رو معتاده بازی کنه و باعث شه که شما از اینجا به بعد دست به جیب شین و به بازی پول واریز کنید ولی باز هم ما کمکمون رو به شما میکنیم تا به این بیلدر دست پیدا کنید ولی این روش صبر و کار زیاد میخواد که بستگی به اراده شما داره.

شما چند راه برای بدست آوردن این جم دارین که

یکیش از بین بردن درختاست و یا همون تمیز کردن زمینه که به شما نسبت به شانستون ۱٫۲٫۳٫۴٫۵٫۶٫۰ جم میده که از این راه تعداد بسیار زیادی جم میده ولی خودمون رو گول نمیزنیم نسبت جم های این  راه به هزار خیلی طول میکشه ولی درصد عمده ای رو به دست میارید.

در ادامه راه شما میتونید به لیگ 20px-CrystalIکریستال برسین و به شما ۲۵۰ تا Builder_Huts  جم بده.

و با دفاع در ۲۵۰ تا حمله ۵۰ تا Builder_Huts جم بدست بیارین.

تا اینجا شد ۳۰۰ تا Builder_Huts بدون احتساب از بین بردن درختان و اضافه های زمین.

میمونه ۷۰۰ تا Builder_Hutsجم حالا میرسیم سراغ راهای دیگر :به دست آوردن ده 50px-3_Starsاستار در کلن وار ۱۰۰ Builder_Huts جم در دیگر در می آرید.

شد ۶۰۰ تا Builder_Huts جم که باید بدست بیارید. حالا با بدست آوردن ۸۰۰ تا 20px-Goldگلد میتونید ۲۵ تا Builder_Huts جم دیگر به دست بیارین و با از بین بردن یک xbow 20px-Xbow1 میتونید ۵۰ تا Builder_Hutsجم دیگر بدست بیایید.

حالا تا اینجا شد ۵۲۵ تا Builder_Huts جم که مونده ما حساب میکنیم شما دیگه تو اوج بدشانسی میتونید از از بین بردن درختا که حسابشو جدا کردیم حد اقل ۳۰۰ تا Builder_Hutsجم در بیارین وبقیه رو در از بین بردن ۱۰ Builder_Hutsبیلدرو آپدیت کردن تان هالو و چیزای دیگه تو Achievements میتونید این مقدار جم رو بدست بیارین.

Builder_Hutsبیلدر پنجم:

Builder_Hutsجم مورد نیاز:۲۰۰۰

طریقه بدست آوردن:به راحتی میشه گفت با توجه به بیلدر چهارم واقعا سخته این بیلدر با رفتن به مستر لیگ و از گذشت زمان این مقدار جم رو بدست بیارین.

در کل باید بگم این مطلب چکیده ای بود برای بدست آوردن جم در بازی نواقص رو به بزرگی خودتون ببخشین.

پیروز باشین همیشه.

جاینت سطح ۷ معرفی شد


جاینت سطح ۷ معرفی شد
جاینت لول هفت

سطح هفتم جاینت، غول مهربان، معرفی شد!

این ارتقا به هفت میلیون الکسیر نیاز داره و دو هفته طول میکشه. زمان مورد نیاز برای ساخت به ۲ دقیقه، قدرت حمله به ۵۰، سطح سلامت به ۱۱۰۰، و الکسیر موردنیاز برای ساخت به ۳۵۰۰ افزایش پیدا خواهد کرد.

Clash-of-Clans-Giants-Level-7-Upgrade-costs-and-stats

تغییرات ظاهری از سطح ۶ به ۷ محدود میشه به سردوشی های طلای که اضافه شده و تغییر دیگری به چشم نمیخوره.

خیلی مهم: افرادی که جاینت سطح ۵ دارند تا وقتی آپدیت جدید بازی نیومده، جاینت هارو به سطح ۶ ارتقا ندن. چون این آپگرید با آپدیت بازی کاهش هزینه پیدا خواهد کرد. اگر چند روز صبر کنید نتیجه ی بهتری میگیرید.

حالا باید صبر کنیم و ببینیم با این آپدیت، آیا ترکیب قدیمی جاینت-هیلر به حملات بازیکنان سطح های بالا برمیگرده یا نه؟

 

Clash-of-Clans-Giants-Level-7-look

 


ارسال نظر
- نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
- لطفاً نظر خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- لطفاً از ارسال درخواست دانلود خودداری نمایید.
- دقت نمایید مسئولیت صحت عملکرد محتوای فایل ها بر عهده ما نمی باشد.

لول بالای کلش آف کلنز ایران

لول بالای کلش آف کلنز ایران
کلش آف کلنز لول

لول بالای کلش آف کلنز ایران

سلام دوستان خیلی وقت بود در کامنت ها میدیدیم دوستان میپرسند بالا ترین لول کیه

اول از همه باید به همتون بگم این قضیه غیر ممکن هست که بشه بالا ترین لول کلش آف کلنز را دید و لی با چرخ زدن تو کلن ها راحت میشه یک لول بالا گیر آورد

حدود یک ماه پیش بود در تاپ کلن های کلش آف کلنز شخص خارجی رو دیدم با لول ۲۰۰ ولی امروز یکی از دوستام دونفر ایرانی رو که بهشون میخورد باهم نسبتی هم داشته باشند رو گیر آوردم

یکی با اسم علیرضا یکی دیگه با اسم زینب که لولشون با کمال تعجب ۲۰۳ بود !!!!!!

خودم کپ کردم و یجورایی افتخار به پشتکار این ایرانی های عزیز

برای خیلی از شما شاید سوال پیش بیاد چگونه میشه به این لول رسید چون شما همه چیتونم مکس لول کنید به لول ۱۳۰ تهش میرسین پس با اموزش های بالا بردن لول برین جلو


ارسال نظر
- نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
- لطفاً نظر خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- لطفاً از ارسال درخواست دانلود خودداری نمایید.
- دقت نمایید مسئولیت صحت عملکرد محتوای فایل ها بر عهده ما نمی باشد.



137 پاسخ به “لول بالای کلش آف کلنز ایران”

  1. sajjad می‌گه:

    Man level 268 ham didam . Age bekhain address midam berin bebininesh

  2. احمدرضا می‌گه:

    پشتکار بسیار زیاد:لول۲۰۳

  3. clan mikham می‌گه:

    یکی کلن خوب بهم معرفی کنین لولم ۶۰هسش تان هال فول ۷هسم میخوام برم هشت،کلنی باشه ک حداقل جاینت شش دونیت کنن،اگه سراغ دارید ممنون میشم

  4. احمدرضا می‌گه:

    شاید با زدن تونهال۱۰هربار ۱۰اکسپی بگیری به اینجا برسی ولی….
    خداییش چی بگم

  5. esmaeal می‌گه:

    احساس نمیکنی دو تا عین هم هستند؟
    حتی مقدار منابع و …

    • mohammad می‌گه:

      مقدار طلا و اکسیر و جم مال کسی هست که داخل مپ اینا رفته و عکس گرفته مال این دوبازیکن نیست
      شما تو مپ هم کلنی های خودت که بری مقدار طلا و اکسیر و جم شما رو نشون میده نه اونا

  6. ALB FC 81 می‌گه:

    amir hossein to kodom clani dadash

  7. سعید می‌گه:

    Zeinab رو میشناسم
    بربر میساخت میرفت از این کلن به اون کلن دونیت میداد و دنبال لول بود فقط
    حوصله دارنا

  8. Moied می‌گه:

    ina kheyli ghadimi an taze didishun?

  9. سلام می‌گه:

    بابا اینا هک کردن

  10. سلام می‌گه:

    بابا اینا هک کردن
    وااالا

  11. amir می‌گه:

    سلام من این علیرضا میشناسم دوستمه.هم مدرسه ایمه به خدا

  12. pc2009 می‌گه:

    سلام
    به نقشه ها نگاه کنید حتی به تعداد سکه و اکسیر و حتی جاهای وسلیل دفاعی و غیره کپ هم هستن
    یکم مشکوک میزنه حتی در دوتا هم پیام اومده خیلی تابوعه یکین یا فتو شاپه

  13. pc2009 می‌گه:

    جتی تو اکسر سیاه و جم هم یه جورن کاملا مشکوکه

  14. saeed می‌گه:

    خخخ امیر حسین دیگه هواست به عکسات هستش هههه

  15. اشکان می‌گه:

    سلام ببخشید ولی یه جای این ۲ تا عکس میلنگه
    چرا هر دو نفر به یک اندازه دقیقا طلا , اکسیر , دارک و حتی جم دارن ؟؟؟؟؟؟
    این به نظر من یه سوتی هست که مدیران سایت دادن که امیدوارم جوابی برای این سوال باشه !!!
    اما ممنون از زحماتتون باز هم و باز هم !

  16. mohyar می‌گه:

    اشکان اون مقدار منابع خود امیر حسینه به جای ایراد گیری کمک کن

  17. ALIAK می‌گه:

    من بالاترین لولی که دیدم ۲۶۷ تو کلن audacity بوده میتونید سرچ کنید و ببینید مرسی از سایت خوبتون

  18. amirreza می‌گه:

    شاید باورتون نشه ولی من لول ۲۳۸ دیدم

  19. poorya می‌گه:

    ۲۷۴ دیدم کجایه کاری عمویی

  20. soehils13 می‌گه:

    سلام
    من یه ماه پیش این دو نفر را دیدم لول ۲۰۲ بودن کلنشونم خوب یادم نیست ولی فکر کنم iran black

  21. mamad می‌گه:

    sootan aziz aksa yki nis nafari k dare visit mikone ykie! khod admin rafte visit karde aks gerefte!

  22. مجی بابا می‌گه:

    عاقا چرا اکسیر گلد دارک اکسیرشون مثه همه کاملا گیج شدم نکنه فتوشاپه

  23. hossein می‌گه:

    ای خدا اخه چرا اینقدر سوتی میدید؟؟؟؟ این منابع امیر حسینه تو دو تا عکس،اون رفته دوتارو ویزیت کرده بعضیا خیلی باهوشنا :|

  24. حسام می‌گه:

    آقا اینکه همه چیش مثل همه حتی جم و طلا و اکسیراش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  25. فردین می‌گه:

    دادا بیزحمت قسمت single.clashofclans.ir رو درست کنید از ۲۵ به بعد فیلم نداره

  26. FNJ می‌گه:

    دوستان به جای نظر دادن الکی یکم چشماتونو باز کنید. این اکانت خود امیرحسین هست که این دو پلیر رو VISIT کرده !!!!

  27. امیر جم می‌گه:

    فقط می تونم بگم دهنشون سرویس
    خودمو کشتم صبح تا شب دو ماهه بازی میکنم لول شصت و چهارم

  28. shh می‌گه:

    من موندم یعنی واقعا بعضیا تفاوتای این دوتا عکسو نمیبینن که میگن فوتوشاپه؟؟؟ چیدمان زمینشون یکیه ولی جای بعضی چیزاشون خیلی فرق داره مثل کلن کستل اسپل فکتوری و….
    بعدشم اون مقدار طلا مال اون کسی که این دو نفرو ویزیت کرده هست نه مال اون دو نفر

  29. سعید می‌گه:

    نه بابا واقعی هستش تو کلن ما هستن

  30. tam8 می‌گه:

    خب الان پشتکار من ۸% افزایش یافت..

  31. ali می‌گه:

    مهم فیکس کردن اکانته!
    بالابردن لول زیاد مهم نیست که صبح و شبت رو بزاری و همش دونات پر کنی!
    بنظر من که وقت تلف کردنه

  32. مهدی ب می‌گه:

    گیر آوردید
    این دو مپ که کلا همه چیشون عین همه Gem-dark exir gold va … تقلبیه عکس

  33. مهدی ب می‌گه:

    اسم کلن رو بذارید ببینم باورمون بشه خب چرا سانسور کرد ید

  34. xq.px می‌گه:

    تو کلن audacity یکی‌ لولش ۲۶۸ِ ولی‌ اکثر دیفنس هاش لول مکس نشدن جالبه

  35. yeki می‌گه:

    خیلی خیلی عجیب و مسخرس که لول ۲۰۳ هنوز دوتا لول واسه آپگرید دیوار داشته باشه و واسه فارمینگ اتک بده !

  36. حمید می‌گه:

    اینا ساختگیه بابا
    شما دهکده طرف رو ویزیت کونین که اون چیزا معلوم نمیشه
    خودشون اون عکسا رو دادن تازه از کجا پیداشون کردین ؟؟
    هاااااااااااااا

    • mohammad می‌گه:

      من موندم یعنی واقعا بعضیا تفاوتای این دوتا عکسو نمیبینن که میگن فوتوشاپه؟؟؟ چیدمان زمینشون یکیه ولی جای بعضی چیزاشون خیلی فرق داره مثل کلن کستل اسپل فکتوری و….
      بعدشم اون مقدار طلا مال اون کسی که این دو نفرو ویزیت کرده هست نه مال اون دو نفر

  37. سعید می‌گه:

    تو کلن persian charmer هستن پروفایل رو هم چک کنید از دونیت میشه فهمید که هک در کار نیست

  38. mahdi می‌گه:

    سلام اگه توجه کنید درختها اونجا به وجود نمیان و منابع هر دو یکسان هستش الکیه………..

    • mohammad می‌گه:

      من موندم یعنی واقعا بعضیا تفاوتای این دوتا عکسو نمیبینن که میگن فوتوشاپه؟؟؟ چیدمان زمینشون یکیه ولی جای بعضی چیزاشون خیلی فرق داره مثل کلن کستل اسپل فکتوری و….
      بعدشم اون مقدار طلا مال اون کسی که این دو نفرو ویزیت کرده هست نه مال اون دو نفر

  39. بهزاد می‌گه:

    فتوشاپه سمت چپ بالا معلومه دقت کنید کاری ندارم به منابعه

  40. Mahan می‌گه:

    من تو این موندم که نگاه پول و ال اکسیر و جمشون کنین.فک کنم صاحبشون یکیه

    • mohammad می‌گه:

      سلام داداش ماهان
      این پول و جم و اکسیر مال کسی هست که داخل مپ ها رفته و عکس گرفته به اون بازیکن های علیرضا و زینب ربطی نداره :)

  41. ehsan می‌گه:

    آره دوستان این عکس ها واقعیت داره
    دو نفر هستند عین هم دیگه اند.. دارن مثل هم جلو میرن
    اسم کلنو چون دوست عزیز نخواسته بزاره ما هم از گفتن اسم کلن خودداری می نماییم.
    این دو نفر تو یه کلنی بودن ولی الان نیستن
    علیرضا هم ۹۶۴ ۶۰۲ تا دونات کرده
    ;))

  42. Meysam می‌گه:

    یعنی عاشق اینام که ١٠ بار یه موضوع تکرار کردن. دوستان لطف کردن جوابشونو دادن و دوباره تکرار کردن. یعنی واقعا نمیدونن وقتی کسیو ویزیت میکنین گلد و اکسیر و جم خودتونو باز میبینین

  43. حمید می‌گه:

    khodaei lvlashono bebin bazam 140 gerefte 15 ta niro dade
    onyekiam ke 300 gerefte

    khodavakili ghabul darin irani jamat khasise to niro dadan >???? dg az in lvl balatar

    ey khodaa chera intori hichki nemidone

  44. amirhesam می‌گه:

    وقتی کامنت هارو میخونم میفهمم که ایرانیا فقط بلدن حرف بزنن شما که مثلا کلش بازی هنوز نمیتونی بفهمی که یکی ازشون اسکیرین شات گرفته؟؟بعد لول دیویست که عجیب غریب نیست من کلی لول دیویست دیدم اینا فقط دونیت میکنن کلن هایی هم که سرباز میدن به همه برای لول اینکارو میکنن نه چیز دیگه ای که بعد به مدت لولشون میشه دیویست البته فقط دونیت نیست ولی این سریع ترین راه است. قبل اینکه بگید فتوشاپه یا از اینجور حرفا کامنتای دیگه رو بخونید که جواب اینو گفتن بعد کامنت بدید.

  45. rasool می‌گه:

    با دونات میشه لول ات رو بالا برد به راختی

  46. yeki می‌گه:

    آخه چرا اسمه کلنو سانسور کردید که چی شه؟

  47. redbird می‌گه:

    من لول ۲۱۳ هم دیدم

  48. amirse7en می‌گه:

    من تون هال لول نه لول ۲۰۵ دیدم عکسش هم دارم کسی خواست تو لاین ادد کنه عکسشو بهش بدم amir.sh7

  49. abbas می‌گه:

    baw berin clane underearth bebinid chand ta lvl 200 be bala hast man taze khodam lvl 200ba th didam

  50. amin می‌گه:

    Nafari 600 000 donate kardan

  51. نادر می‌گه:

    لول الکی بالا بردن برای کساییه که هیچی واسه اپدیت ندارن. دوست من لول ۸۵ هست لول ۱۱۰ رو با جیانت شش و ارچر سه ستاره میزنه. هیچ ارزشی هم نداره. این دوستم اصلا دونیت نمیکنه اگر دونیت کرده بود الان بالای صد بود . یه نفر یه دلیل عاقلانه بیاره که لول الکی بالا بردن چه ارزشی داره اطلاعات ما هم زیاد بشه که عمری بازی استراتژی کردیم!!!!!

  52. mahziyar می‌گه:

    ببخشید جریان x-mass tree چیه من الان ۳۰ تا درخت کاج دارم باید چیکارش کنم؟؟؟

  53. Ali می‌گه:

    ye soal ina chera tesla nadarn?

  54. مسعود می‌گه:

    به نظرم خیلی قشنگ با فتوشاپ درست کردید.
    اخه چطور پیش میاد که لوت داخل استوریج های جفتشون یکی باشه.
    برید خدا شفاتون بده

  55. masoud kzm می‌گه:

    تویه کلن the 200 club چند نفر هستن لول ۲۳۰ به بالا point کلن هم حدوده ۲۰۰۰۰ هست.لیدرشون لول ۲۳۶ هست.

  56. امیر می‌گه:

    برادر مسعود خوده اىشون اسکرىن شات کردن و منابع اىشونه و در جواب به على اقا چون تسلا مخفىه برادر

  57. pasargad می‌گه:

    سلام هرکی دوست داره بیاد کلن اسپادانا پرچکش سیاه و سفیده…..
    منتظرتون هستیم

  58. دانیال می‌گه:

    آقایون باهوش اینا منابعشون یکی نیست.
    کسی که اینارو ویزیت کرده منابعش اینقدر بوده.
    برای همین هم تسلاهاشون معلوم نیست.

  59. فراز می‌گه:

    مدیر عزیز میگما کلنی داری ما بیایم

  60. mahziyar می‌گه:

    کسی به من نمیگه x- mas tree چیه؟؟؟؟؟

  61. Hamed Stalker می‌گه:

    Thor
    با ۲۴۶ لول لول بالاترین پلیر هستش.

  62. amsham می‌گه:

    سلام دوستان گلم این شخصی که لیدر کلن audacity میباشد لول ۲۶۹ هست وعجیب اینجاست مکس لول نیست و دوناتش صدو یازده هزار تاست که نتیجه میگیریم یا بازی رو هک کرده حرفه ای یا با شرکت سوپر سل نسبتی دارن که لول همینجوری دادن به ایشون

  63. amsham می‌گه:

    در ضمن داداش امیر حسین گلم آپدیت جدید برای اندروید منتشر شده لطفا پستشو بذارید ممنون تغییر خاصی نداشته برای بروز شدن سایتتون گفتم داداش گلم

  64. ایلیا می‌گه:

    امیرحسین جان من میتونم تو بخش ارسال پست مهمان ترفند محافظت از دیوار ها در مقابل وال بریکر ها رو بذارم یا اگه گذاشتى نذارم؟ لطفاً جواب بده

  65. ساسی می‌گه:

    عقل کل هایی که میگید فتوشاپه اون منابع مال یکی هست که رفته علیرضا و زینب رو ویزیت کرده . مگه شما کلاش بازی نمی کنید!!!

  66. محمد می‌گه:

    مدیر جان من یه اکانت دیدم خیلی عجیب غریب بود به قران جاینت لول ۲ بود بعد لولش ۲۷۰ این عکساهای زیری هم مربوطه به بیسشه این چرا اینجوریه
    http://upload7.ir/imgs/2014-12/36781130524089346969.png
    http://upload7.ir/imgs/2014-12/05845798310144829745.png
    http://upload7.ir/imgs/2014-12/74162645710182382471.png
    حتی جاینتش لول دو هست توی عکس پروفایلش هست

  67. محمد می‌گه:

    راستی استراتژی اتک با گولم چجوریه یه فیلمی چیزی نداری ؟

  68. barbar می‌گه:

    ببخشید این سوالا رو میگم کسی اکامت میخره

  69. sed می‌گه:

    میشه اسم کلن این دو نفرو بگید

  70. Parsa می‌گه:

    ️Lvl 270 am Darim axesho daram

  71. Afshin می‌گه:

    سلام . من یه روز کلنو باز کردم همه بیان دونیت کنیم یه خارجی اومد لول ۲۳۰ بود لیگشم برنز ۳ !!! باربارینش ۶ بود با لول ۲۳۰ در حالی که لول ۷ خیلی وقت بود اومده بود . اسم طرف Master بود . به نظر هم کلنیام هک کرده بود . من یکی که کف کردم

  72. amsham می‌گه:

    آقا محمد گل گفتم که چرا اینجوریه یا ایشون نسبتی با شرکت سوپر سل دارن که همینجوری لول دادن به ایشون یا هکر حرفه ای هستند که هک کردند لول رو

  73. qwhith می‌گه:

    سلام من ل.ل دویستو شونز ده ایرانی دیدم اگه دوره دیدم عکسشو براتون میذارم

  74. ugd می‌گه:

    موقعی که میخوای گولبزنی دقت کن منابع هردو کلن یکیه هردوشون یه پیغام دارن

    • mohammad می‌گه:

      برادران لطفا اسکل بازی در نیارین ابروی کلش بازهای ایرانی هم میبرین نمیدونین حرف نزنین خوب این اکانت اون دوتا شخص نیست که این مال کسه که داره اونارو ویزیت میکنه

  75. hamed می‌گه:

    اغا ی نگاه کنید می فهمید که عکسو امیر حسین گرفته چرا یکم عقلتونو بکار نمیندازید؟

  76. Pooya می‌گه:

    نفر اول این کلن اسمش افسانه هستش دوسته یکی از دوستامه، ٧ تا اکانته اول کلن ماله افسانه هستش این دوتا هم ماله اون ان، رد کل ٢١ میلیون تومن جم خریده که تونسته این ٧ تا اکانتو به اینجا برسونه دوستان. من قبلا همین دوستم که میگم بهم گفته بود بعد الان مه رفتم چک کردم دیدم درسته دقیقا همون دوتا هستن.

  77. یک مسافر می‌گه:

    علی رضائه کارش بهتره.. الان زینب لولش ۲۰۴ هست علی رضا ۲۰۳٫٫ ولی علی رضا چهل تا.. شوخی نیست.. چهل تا درخت کاج دور زمینش داره.. دوتاش برا کیرسمس پارساله.. زینب هیچی نداره.. ولی جالب اینه که هنوز دیواراشون لول ۹ هستش..

  78. روح الله می‌گه:

    سلام دوستان
    من لول ۹۹ هستم توی بازی متاسفانه تون هالم ۱۰ شد اتک خیلی کم شده واسه تون هال ده !!!
    اصن اوضاع اقتصادی دهکدم بهم ریخته کسی راهی پیشنهادی بلد نیست منو از این وضع دراره/
    لطفا کمکم کنید مرسی

  79. سعید سعید سعید می‌گه:

    دچرا دقیقاااااااااااااااااااااااااااااااااا یک اندازه منابع دارن؟ چرا؟

  80. روح الله می‌گه:

    نمیدونم والا فقط منابع خوب میشه از تون هال نه و ده زد
    تون هال هشت خیلی بهت منابع بده صدو بیست سی تا
    دارم میرم کریستال ۲ شاید بهتر شد اوضاع!!!!
    کسی هم نیست جواب ما رو بده!!!!!!!؟

  81. moein می‌گه:

    من یه اکانت با لول ۲۳۳ پیدا کردم چجوری واستون بفرستم؟

  82. نیما می‌گه:

    من لولم ۲۲۵ هست داداش اگه خواستی بگو تا عکس رو بزارم واست

  83. farzad می‌گه:

    متاسفانه،دوستانی که تو توان هال مکس نمیکنند یعنی تمام تجهیزات تا اخر اپ نمکنند وبرن توان بعدی ،با مشکل اقتصادی روبرو میشن ،واتک خوبی بهشون سرور نمیده،الان لول خودم نود توان هشت

  84. farzad می‌گه:

    دوساتن داخل هر توا هالی که هستید مکس کنید ،تا سرور اتک خوبی بهتون بده ،

  85. امیرحسین می‌گه:

    سلام خیلی متشکرم که به سوالات ما جواب میدید لطفا برای لول هفت یک مپ خوب بذارین(عکس)ممنونم

  86. Sepand می‌گه:

    اونهایی که فکر میکنن عکسها دس کاری شدن باید بگم نه بجایی لینکه زحمت کسی رو زیر سوال ببرین دقت کنید که مپ هااز نظر چیدمان شبیه به هم نیست مثلا کلن کستل ویزارد و….

  87. پوریا می‌گه:

    عکس ها دست کاری شده ان… اگه به منابع و جم های دو مپ توجه کنید متوجه میشین که عکس ها کاملا دست کاری شده هستند

  88. Alireza می‌گه:

    من لول ۲۱۳ هم دیدم ولی نه ایرانی

  89. Farzad1903 می‌گه:

    بالاترین لول یه کلن هست به اسم audacity با پرچم قرمز که لیدرش در حال حاضر لولش ۲۷۱

  90. Leo می‌گه:

    کلن خودمون یکی بالای دویست داریم persian vision

    لول بخواین ببرین بالا باس اکسیر که جمع شد برین دوره گردی و دونیت کنین همیــن !!

    بالاترین حد لول تو کلش ” لول ۳۰۰ ” هست ! که فقط یه اکانت فول آزمایشی خود کارمندای شرکت دارن تو فیلما نشون میدن … Son of God

  91. MAHDI می‌گه:

    ایرانی بودنش خوبه ولی خوب از این بالاتر خیلی زیاده …

  92. فضول می‌گه:

    ببخشید خیلی احمقانس اینا هردوتاشون هم توی جم هم توی گلد و هم توی عنصر برابرند نقشه هاشون چینش هاشون یکیه ینی دس کاری شدس خاخول ک نیسیم براچی اینارو میذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ک چی ببشه…

  93. ناشناس می‌گه:

    ادمین این سایت چقدر ناشیه
    فکر کرده گرافیستی
    یا مردم رو کوچک خطاب کردی
    حداقل بک کراند فتوشاپت رو تنظیم میکردی
    تا عکس اون درختچه ها که جای اسم و لول قبلی زدی پر رنگ نشه

  94. اشکان مومنی می‌گه:

    این دونفر چرا همه چیزشون شبیه همه حتی جم و گلود واکسیر شو ن
    چراااااااااااااااااا
    نه واقعان چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    چرااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    آخه چراااااااااااااااااااااا

  95. hamid می‌گه:

    دیوارها نسبت به لول ضعیفه

  96. Mohammad می‌گه:

    برید به کلن persian charmer این ٢تا عزیز رو میبینید ، دیگه هم نگید عکسا دست کاری شدس

  97. souraj می‌گه:

    بابام اینکه فتوشاپه

  98. pouya می‌گه:

    من اینارو تو یه عروسی دیدم اول فک کردم عکسه ولی بیشتر نگا کردم دیدم مال خودشه نامزدشم لولش همون بود گفت که کلی جم خریده زود اپ شده

  99. erfan می‌گه:

    اینا که مپشون یکیه!!!

  100. mohamad می‌گه:

    جالبه دوتاشون یه اندازه اکسیر و دارک و سکه دارن

  101. matin می‌گه:

    خالی نبندین لطفا چرا دو تا عکس مخازن اکسیر و طلاشون یه اندازس خخخخخخخ

  102. علیرضا می‌گه:

    کمی فرق دارن مصلا جاهای ارچر کوینشون و مجسمه ی پکاشون

  103. Soheil می‌گه:

    Vojdanan Ba kia shodim 75 milion nafar jamiat Yek saat hame daran mIgan Tala Ex Male On kasi Ke Mapo nega karde baz ta akhar taraf Mige CHera tala exir Yekie Khodaaaya rahm KOn Pesaran PEsar Mifahmi?:D

  104. A.B.L می‌گه:

    بابا این عکسا که جفتشون یکیه فقط جای لوازمو عوض کردن باور ندارین پولشونو ببینید با اکسیر و دارک اکسیرشونو خیلی ضایع هستین به خدا

  105. reza می‌گه:

    خوب معلومه این جور افراد خوره ی دونات کردن اند و مثل اعضا های کلن های ریک در یک سری دونات بالا١٠٠٠٠دونات میکنن ولی خودمونیم خیلی باهالههههههههههههههه

  106. siya می‌گه:

    این عکس فتوشاپه

پاسخ دهید

بازی کلش آف کلنز آپدیت شد+ویدیو


بازی کلش آف کلنز آپدیت شد+ویدیو
ورژن-جدید-کلش-آف-کلنز

بازی کلش آف کلنز آپدیت شد+ویدیو

بالاخره بازی آپدیت شد!

(قبل از پرسیدن سوال در مورد مشکل ورود به بازی بخوانید: لینک)

امکانات اضافه شده:

+ اینفرنو قویتر شد. (همینطوری نمیشد زدش ;) ) :احتمالا بخاطر سخت تر کردن دستیابی به موفقیت (achievement) و کاهش هزینه ی مسلح کردن مجدد و افزایش دارک الکسیر.

+ جاینت هفت همانطور که گفته شده بود آمد. لینک

بقیه ی مواردو توضیح دادیم در پست قبل و فقط نام میبریم: لینک

+ قابلیت چیدمان و سیو کردن چند بیس.

+ دارک دریل از تان هال هفت در دسترس قرار گرفت.

+ دارک دریل  دوم از تان هال هشت در دسترس قرار گرفت.

+ نمایش مدت زمان بوست باقی مانده.

+ امکان مقایسه کلن.

+ محدود شدن جوین به کلن به ده تا.

+ نمایش سلامتی قهرمانان.

+ ستاره در نمایش لول سربازان حذف شد و جاش عدد آمد.

+ افزایش تولید دارک دریل در تمام سطح ها.

+ دو برابر شدن سرعت آرچر تاور.

+ کاهش سلامتی آرمی کمپ.

+ افزایش سلامتی چند ساختمان.

+ ….

 

ویدیو بزودی آپ میشه

 

 

IMG_5987 IMG_5988 IMG_5989 IMG_5990 IMG_5985 IMG_5986

 

دانلود برای آندروید


ارسال نظر
- نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
- لطفاً نظر خود را به زبان فارسی ارسال نمایید.
- لطفاً از ارسال درخواست دانلود خودداری نمایید.
- دقت نمایید مسئولیت صحت عملکرد محتوای فایل ها بر عهده ما نمی باشد.



184 پاسخ به “بازی کلش آف کلنز آپدیت شد+ویدیو”

  1. عرفان می‌گه:

    اقا یعنی چی جوین بهکلن ده تا یعنی ده بارتو یه کلن جوین بدیم اگه بریم دیگه نمیتونیم جوین بدیم؟؟؟

  2. reza-wolf می‌گه:

    جاینت هفت تو بهترین بازیکنان تو نفر بیست و شش گلوبال هست

  3. امیرحسین می‌گه:

    چطورى کلنمونو با بقیه مقایسه کنیم ؟

  4. امیرحسین می‌گه:

    نفر اول ایران هم گلد مایناش دوازدهه

  5. محمد حسین می‌گه:

    سلام . لطفا مپ های جدید را برای تغییرات ایجاد شده بزارید . مرسی .

  6. شاهین می‌گه:

    اصن یه وضی…
    کاش آپ کردن دیوارا کارگر نمیخواست!

  7. amirhossein می‌گه:

    salam bebakhshid in ke bazam mige up date kon chi kar konm alan lotfanjavab bedid

  8. محمد می‌گه:

    اقا امیر حسین توی کدوم کلنی داش ؟

  9. صبا می‌گه:

    مطمئنید بازی فیلتر نشده

  10. milad می‌گه:

    چرا از وقتی اپ شده بازی با ایکس مد نمیاد؟؟؟؟

  11. nima می‌گه:

    پس درخت کریسمس کو؟؟؟

  12. adib می‌گه:

    سلام من بلو استکس دارم الان دانلود کردم ۲ ساعته که داره نصب میشه اما هنوز نصب نشده

  13. amirhossein می‌گه:

    بابا اپ دیت کردم میگه اپدیت جدید اومده برید دانلود کنید؟

  14. ماهان می‌گه:

    من بازی رو سیو نکردم اگه الان آپدیت کنم مشکلی پیش نمیاد لطفا جواب بدید ممنون

  15. aryan می‌گه:

    بچه ها دان کردم اما بالا نمیاد میگه دانلود کن :( با بلو استاکس بازی میکنم لطفا ی راهی بگین

  16. sina می‌گه:

    نفر اول ایران چقد جم داره فوری همه تولید کننده هاشو برده دوازده بوستشم کرده فک کنم بازیو هک کرده

    • zahra می‌گه:

      اینا لولشون بالاست و تمام کارگر ها رو خریدن و دیگه از جم استفاده نکردن و الان حتما سریع با اون جم های که جمع کرده و خرج نکرده زده آپ شده و بوست کرده وگرنه اصلا هک ممکن نیست

    • farzad می‌گه:

      بازی هک نمیشه اگه هم بشه بعد از ۱۵ ذقیقه برمیگرده و ممکنه سرور اکانتتو بگیره
      نفر اول جم خریده

      • sina می‌گه:

        حرف نزن مگه مغز خر خورده جم بخره خب یه هفته صبر میکنه خودش میره دیگه چرا جم به این گرونی بخره اون رفته تو کلن اولین جهان بیست هزار تا جم بهش داده فوری اپ کرده.

        • علی می‌گه:

          دوست عزیز همه مثل شما نیستن
          یه عده مرفه بدون دردن براشون این پولا چیزی نیست
          فقط به خودت نگاه نکن چون پول نداری نمیخری پس بقیه هم نمیخرن

  17. مجتبی می‌گه:

    کدوم پست قبلی؟ اقا اپدیت کردم باز میگه اپدیت کن . چی کار کنم؟

  18. ناشناس می‌گه:

    عاقا چرا مال من پیغام آپدیت می ده؟تازه آپدیتش کردم

  19. amir می‌گه:

    کسی راهه حل داره که اکانتمو برگردونم؟؟

  20. مجتبی می‌گه:

    یکی جواب بده . اقا من اپدیت کردم باز میگه اپدیت کن تو بازی نمیره چیکار کنم؟

  21. حمید می‌گه:

    من خیلی وقته دارم بازی میکنم ۵ تام اتک زدم
    لوت دار منفجر میشه ۲میل با ۵ اتک
    هههه

  22. حمید می‌گه:

    تازه من چیز شکنم زدم نه یه کوفت دیگه ای زتیم رفتم بازی
    برا یاداوری گفتم

  23. amirhossein می‌گه:

    یایا شما چشکلی بازی میکنید برا من نمیاره

  24. alireza می‌گه:

    لینک رو دانلود کردم ولی نصب نمیشه میشه بگید چرا؟؟؟

  25. adib می‌گه:

    ممنون ماله من درست شد

  26. محمد می‌گه:

    قبل آپدیت می شد دیوار سطح ۶ به ۷ با الکسیر هم ارتقاع داد ولی بعد آپدیت فقط با گلد می شه آپدیت کرد

    و این خیلی بده …

  27. aa می‌گه:

    سلام کسی میدونه چجوری میشه کلنارو مقایسه کرددددد

  28. متین می‌گه:

    سلام من اپدیت کردم فیلتر شکن هم روشن کردم ولی باز ارور اپدیت میده تو اپدیت قبل با سایفون وارد میشد الان نمیشه لطف میکنیدکمک کنید؟

  29. aa می‌گه:

    خوب این که بود که چی

  30. علی می‌گه:

    اقا این اپدیتش تو بازار کی میاد?میترسم از اینجا دان کنم از بس اینا نظر منفی دادم ترو خدا بگید چند ساعت دیگه میاد من لول ۷۰ ویزارد م لول ۵ هیلر م لول ۳

  31. LORD می‌گه:

    مرسی
    بازی باحال شده

  32. amirhossein می‌گه:

    بابا باز نمیشهه اهه یا قند شکن رفتم همه چی رفتم بازم میگه اپدیت کن

  33. sina می‌گه:

    جنده قبلا گفتم بازم میگم چطور میشه کلنا رو باهم مقایسه کرد؟منظورت از جوین به کلن به ده بار کاهش یافت یعنی چی ده جون بکن دیگه لاشی مرده شورتو ببرن عوضی.

  34. shh می‌گه:

    سلام
    من دو روز پیش ده تا اینفرنو زدم و ۱۰۰ جم گرفتم خیلی شانس اوردم پس که تونستم ده تا رو بزنم
    بعد از اپدیت وضعیت لوت خوب شده ماشالله خعلی خوبه

  35. aa می‌گه:

    بابا چرا احمق بازی درمیارید برین از گوگل پلی دان کنید سرعت بالا سریعم میریزه تازه فقط چون اپدیته ۰۳مگابایتشو دان میکنه بقیشو نمیکنه

  36. ehsan می‌گه:

    doostan aziz to pm ha didam chand nafar migan ma download kardim baz error mide
    bebinid dostan bazi ro kolan pak konid badesh dobare ein up jadido nasb konid dg moshkeli nist
    hata agar blustaks darid

  37. eliii می‌گه:

    بازی رو اپدیت کردم اما باز نمیکنه .قبل اپدیت هم امروز اصلا بازی رو باز نکرد چیکار کنم اعصابم داره میریزه ب هم

  38. امیر می‌گه:

    لوت خیلی خوب شده مگه تاثیری رو لوت هم داشته تون هال هشتم لول هفتادو هفت

  39. محمدرضا می‌گه:

    سلام چرا درخت ها تبدیل نشدن

  40. ehsan می‌گه:

    badesham bazi az dostan miporsan k che jori clanaro baham moghayese konim.ein jor ni shoma clan khodetono ba har clan dg ei bekhahid moghayese konid
    ein faghad hamon jor k shoma miraftid top clanaro negah mikardin faghad global dasht
    vali alan localam mesl top player dare
    mitonid clan khodetono joze 200 clan bartare clan gharar bedin

  41. siavash3880 می‌گه:

    SMT اگه هستی جواب بده

  42. amir می‌گه:

    چطور کلنمونو با یک کلن دیگه مقایسه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  43. sina می‌گه:

    کسکش پدر سگ مادر جنده لاشی عوضی کونی کیری گفتم چطور کلنمون رو با کلن دیگه مقایسه کنیم مادر لامپی حرومی

  44. amir می‌گه:

    داداش چطور نقشه رو از یکی دیگه کپی کنیم و خودمون درستش نکنیم؟؟؟

  45. مسعود می‌گه:

    مدیر سایت سلام خسته نباشید چرا من تاون حالم ده هست اتک هام هنوز بیخوده بدون غارت با هر لیگی که میرمه همینه به نظرتون چه کار کنم

  46. Javad می‌گه:

    سلام ، دوستان من هنوز Gmail امو با کلش ست نکردم الان بازی اپدیت شده چطوری برم تو ؟ میترسم اکانت ام به باد بره چی کار کنم ؟

  47. reza می‌گه:

    faghat 3 ta base mishe save kard ?

  48. RADMEHR می‌گه:

    آقا نصب کردم ورژن جدید رو بازم میگه
    GOOD NEWS
    میگه دوباره دانلود کن ۱۰۰ بارکردم نشد گوشیم هم سامسونگ گلگسی نوت ۲ هست چی کنم لطفا کمک کنید
    آدرس وبلاگ هم نوشتم اگه میخواین تبادل لینک کنیم ممنون

  49. مجتبی می‌گه:

    من وقتی میخوام بازی رو باز کنم میگه باید آپدیت کنی
    میرم توی سایت بازار اصلا گزینه آپدیت نداره . مشکل من چیه؟

  50. فرنام می‌گه:

    ممنون از بابت آپدیت جدید اما میشه آپدیت هالوینی رو از صفحه اصلی بردارین!!!!!

  51. amir می‌گه:

    خب من چیکار کنم که با یک کلیک نقشم عوض بشه؟حتما باید از قبل درست کرده باشم نمیشه از یکی دیگه تو بازی کپی کنم؟؟

  52. ali می‌گه:

    slm khaste nabashid , man ba blustack bazi mikonam , error updat dad update kardam bazi bala nemiomad , bazio pak kardam hala dg bazi ru bluestack nasb nemishe, chikaresh konam??????????

  53. reza می‌گه:

    کسی مشکل منو داره؟ وقتی رو ایتم ها کلیک میکنم همه یه صدا میدن فقط. در حالی که تو گوشی و تبلت های بقیه میبینم واسه هر آیتم زمین یه صدای مختلف داره.

    بازی رو هیچوقت از گوگل پلی نمیتونم دان کنم میگه دستگاهم باهاش سازگاری نداره

    Xperia Tipo Duall
    android 4.0.0.0

  54. ksx می‌گه:

    جان مادتون بگید قندشکن رو هم دان کردم باز می گه دوباره دان کن ورزن جدید اومده :( :(
    بازی رو خذف کردم!!!!دوباره نصب کردم میگه ورزن جدید دان کن:(
    چــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی کـــــــــــــــــــــــــــــــار کــــــــــــــــــــــنــــــــــــــم!!!!؟!؟!؟!؟!؟!

  55. محسن می‌گه:

    بابا چرا وقتی برا آپدیت وارد گوگل استور میشه میگه این آیتم برا کشور شما فعال نیست. خواهشا یه نفر یه جواب جامع و کامل بده. کشت ما رو این ورژن جدید

  56. نیما می‌گه:

    دارم دیوونه میشم
    نمیاد بعدم میگه آپ حدید
    با قند شکن هم رفتم نشد
    بازیو پاک کردم ورژن جدیدو ریختم نشد
    همین کارو بلا قتد شکن کردم نشد ۷ بار امتحان کردم
    کمک کنید یکی به دادم برسه

  57. علی می‌گه:

    چه حالی میده

  58. مهدی می‌گه:

    پس چرا من تو وابر تون نمایم لطفا یه کاری کنید

  59. ehsan می‌گه:

    Ali mN ba blustak bazi mikonam baziro pak kardam va dobare daram bazi mikonM..chetor az to nasb dg nemishe!!!!

  60. Amir می‌گه:

    تو سرچ ها همه مایه دارن چهار تا اتک زدم یک و نیم در اوردم خیلی خوبه

  61. بهروز می‌گه:

    سلام
    ببخشید یک سوال دارم. خیلی حیانیه لطفا پاسخ بدید.
    من بازیم رو به اکانت گوگل وصل نکردم و الان گوشیم مشکل پیدا کرد و کل زحماتم کلا پرید.
    میدونم که تنها راه برگردوندن بازی ایمیل زدنه.
    قبلا توی تنظیمات بازی که می رفتی یک قسمت help داشت که از اون طریق وارد lost village میشدی و ایمیل میزدی به سوپرسل تا بازی رو بهت برگردونن.
    الان تو آپدیت جدید شکل help کاملا عوض شده و من هر چی میگردم اون گزینه رو پیدا نمی کنم.
    میشه راهنمایی کنید که باید چیکار کنم.

    • mojtaba می‌گه:

      دوستان اگه میشه کمک کنید
      رفیق منم اکانتش پریده و ثبت نام نکرده
      بعضیا میگن میشه با دادن سریال و گوشی و لول و بعضی اطلاعات اکانتو بازیابی کرد
      میخام بدونم کسی بلده یا نه؟؟؟

  62. amin می‌گه:

    سلام بچه ها تو ورژن چدید نمیشه اتک تست زد
    حالا چیکار کنیم؟
    وقتی تست میزنم بعد چند ثانیه میپره بیرون

  63. hamed می‌گه:

    تنها خوبیش ساخت دارک الکسیر دریل از تاون حاله هفته

  64. محسن تک می‌گه:

    سلام
    تو رو خدا بگین واسه تان هال لول ۱۰ چه تعداد کاپ مناسبه واسه اینکه منابع راحت پیدا بشه ؟
    یکی جواب بده لطفا
    هیچی اتک خوب نیست واسم

  65. siavash3880 می‌گه:

    SMT اگه هستی جواب بده:

    میتونی بگی چرا پویا من رو کیک می کنه؟

  66. محمدباقر می‌گه:

    باعرض سلام خدمته مدیره سایت کلش اف کلنز من یه مشکلی توی دادن جیمیل به بازی یا اکانت کردن دارم اینه که گوگل پلاس رو چن بار از مارکت دانلود کردم اما موقع نصب برنامه میزنه مشکلی در تجزیه بازی بچه ها بهم میگن اندرویدت پایینه برا همین نصب نمیشه اندرویدم ۴٫۱٫۱۲ هستش حالا من تا لوله هفتاد رفتمو میخام گوشیمو عوض کنم کمکم کنید باید چیکار کنم

  67. محمد می‌گه:

    http://www.aparat.com/v/ys4FX
    اینم فیلمی که خودم ساختم اگه خواستین بزارین برای پست :)

  68. محمد می‌گه:

    http://www.aparat.com/v/ys4FX
    اینم فیلمی که خودم ساختم اگه خواستین بزارین برای پست :)
    راستی جای گوبلین و جاینت هم عوض شده یعنی جانت توی لول سه باراکس باز میشه

  69. amir می‌گه:

    چجوری کلن هارو مقایسه کنیم

  70. mehran می‌گه:

    آقا من چی کار باید کنم ؟ وقتی بازی رو باز میکنم میکنم میگه باید آپدیت شه . الان چی کار کنم ؟ بازی رو حذف کنم به جاش این نسخه رو نصب کنم؟

  71. senior می‌گه:

    To up jadid dighe nemishe att to war test kard

  72. mohsen می‌گه:

    agha man xmod bazi mikonam versione chrismasesh nayoomade?alan be moshkel khordam bahash too versione akhar

  73. mohsen می‌گه:

    bacheha kasi moshkele xmodo midoone bege lotfan

  74. sarang می‌گه:

    سلام آقا من بعد از آپدیت روستام پرید قبلا تو سیتینگ قسمت help and feedback داشت واسه روستا های از دست رفته ولی بعد از آپدیت هر چی میگردم این قسمت رو پیدا نمیکنم ممنون میشم جواب بدین

  75. محمد می‌گه:

    سلام دیگه نمیشه قبل از اتک تو وار سیم مودم را بکشی بیرون و تست بزنی کسی راه جدیدی پیدا نکرده برای تست قبل از اتک تو وار

  76. علیرضا می‌گه:

    اینکه میگن شب و روز داره الکی بود؟

  77. ali می‌گه:

    من اکانتم موقت بسته شده کسی میدونه باید چیکار کنم تورو خدا کمک کنین

  78. ali می‌گه:

    رمزمو داده بودم به دوستم بعد تهدید کرد حالا رمزمو عوض کردم ولی باز هم میومد تو بازی به سوپر سل میل زدم بعد اکانتمو ۰بست حالا چجوری میتونم دوباره بازی کنم؟

  79. علیرضا می‌گه:

    اقا شب روز الکیه؟

  80. فرنام می‌گه:

    آقایون درختای کریسمسو قطع نکنین چون هربار حدود ۵ هزار اکسیر میده

  81. دوست دار کلش می‌گه:

    خواهش میکنم در نسخه های بعدی کلش کاری کنید تا لول سرباز ها محدود نباشد

  82. Big1 می‌گه:

    چرا برا من درخت کریسمس نمیاد؟؟؟

  83. hooman می‌گه:

    من که از گوگل پلی دان کردم راحت

  84. محسن تک می‌گه:

    سلام
    تو رو خدا بگین واسه تان هال لول ۱۰ چه تعداد کاپ مناسبه واسه اینکه منابع راحت پیدا بشه ؟
    یکی جواب بده لطفا
    هیچی اتک خوب نیست واسم
    جواب بدین خب

  85. Mohammad می‌گه:

    exir o gold mine 12:|

  86. Y می‌گه:

    یکی از بهترین سایت های راهنمای کلش هستید !
    واقعا سایتتون رو دوست دارم و هر روز سر میزنم ، دمتون گرم .
    فقط جدیدا فک کنم یه مشکلی تو قالبتون هست که بالاش یه همچین کدی نمایان میشه :

    Warning: call_user_func_array() expects parameter 1 to be a valid callback, class ‘WPSEO_Frontend’ does not have a method ‘debug_marker’ in /home/youradve/public_html/clashofclans.ir/wp-includes/plugin.php on line 505

    رسیدگی کنید حتما .

  87. علیرضا می‌گه:

    چرا به من درخت کریسمس نمیده مدیر جواب بده خواهش می کنم

  88. علیرضا می‌گه:

    چرا به من درخت کریسمس نمیده مدیر جواب بده خواهش می کنم

  89. علیرضا می‌گه:

    چرا درخت کریسمس به من نمیده

  90. مسعود می‌گه:

    سلام یکی هست کمکم.کنه چرا به همه درخت کریسمس داده به من نداده

  91. محمد می‌گه:

    چرا بازی به من هالوین هند استون داده…. :(

  92. شهریار می‌گه:

    آقا درست شد.فقط باید از گوگل پلی دان کنید

  93. محمد می‌گه:

    خدایی توی این اپدیت شرکت سوپر سل سوتی داده در حد لیگ برتر خدایی اینایی که هنوز سرباز خونه دوم دارک رو نزدن برن ه نگاه کنن لولیکش هوگ دو تا سرباز خونه لو ل یک و دو روی همه هم هوگه هم مینیون

  94. رضا می‌گه:

    سلام ببخشید چطور میشه با مدیر سایت در ارتباط بود؟

  95. سینا می‌گه:

    سلام مدیر عزیز
    لطفا جوابم رو بدین معادن چن روز طول میکشه تا پر شن

  96. محمد می‌گه:

    محدود شدن جوین به کلن به ده تا
    یعنی چی

  97. رضا می‌گه:

    چجوری باید با مدیر ارتباط برقرار کنم

  98. mohammad می‌گه:

    داداش تو آپدیت جدید نمیشه اتک تستی زد مشکل کار کجاست

  99. mohammad می‌گه:

    یعنی به روش دیگه ای نمیشه اتک تستی زد

  100. amirreza می‌گه:

    سلام.میشه بگین من گلوبالو میزنم برای کشور ایران نیست.نوشته میشه gb.چی کار کنم ir بشه

  101. erfan می‌گه:

    تاون حال ۱۱ کی میاد؟

  102. Nima می‌گه:

    خبر بد.دیگه نمیشه اتک هارو امتحان کرد

  103. Amirhossein می‌گه:

    مگه قرار نبود که بخاطر هر درخت کاج ۴۰ تا جم بدن چی شد پس ؟؟؟/

  104. Mahdi می‌گه:

    سلام امیرحسین جان اگه یه کلن برای سایت بسازی خیلی عالی میشه

  105. senior می‌گه:

    از وقتی بازی آپ شده اوضاع منابع بهم ریخته من لولم ۹۲ ب نظر شما تو کدوم کشور و رده منابع هست ؟؟؟؟؟؟؟

  106. alo می‌گه:

    chera dg divara ba exir up nemishe?!?

  107. farid می‌گه:

    یه سوال چرا امسال اسپل کریسمس یا بابا نوئل نیودمد.

  108. matin می‌گه:

    یه سوال ؟ فقط یک درخت درمیاد ؟

  109. matin می‌گه:

    یه سوال ؟ فقط یک درخت درمیاد ؟

  110. reza می‌گه:

    با سلام واز سایت خوبتون ممنون
    چرا مطلب جدید نمیزارید

  111. afshin می‌گه:

    سلام من یه مشکل دارم من بازیم رو تو اکانت گوگلم سیو کردم بعد می خوام با یه گوشی دیگه بازی کنم می گه اینترنت خود را برسی کنید.گوگل پلی هم اپدیت از هیتلر شکن هم استفاده کردم.
    خواهش می کنم جوا بدین

  112. hamed می‌گه:

    اغا ی سوال هوگ اول ب ایر دیفنس حمله میکنه؟

  113. mohyar می‌گه:

    من خبرنامه وایبر شمارمو قبول نمیکنه

  114. sina می‌گه:

    میشه یه فیلم از اسپل حذف شده بازی بزارین(اسپل سوپرایز بابانویل)

  115. alb fc 81 می‌گه:

    chera 4 roze hich matlabi nazashti hoselam sar rafte :( bezar lotfan tnx

  116. Nima می‌گه:

    ای بابا چرا انقدر گیر میدید مگه کلش چچقدر بزرگه که اینا هرروز بخوان مطلب بزارن؟؟؟؟؟خوب چیزی نیس دیگه همه رو گفتن زیر ته دیگ که برنج نیس

  117. s2h می‌گه:

    یه نفر دیگه هم با دهکده من بازی میکنه پسورد جیمیل رو عوض کردم تو بازی با جیمیلم کانکت نیست ولی هنوز میتونه بیاد تو بازی به ساپورت بازی چه متنی رو باید بفرستم؟
    دو روز پیش فرستادم
    someone else is playing my game. how can i dissconnect him from my game?
    ولی هنوز اتفاقی نیوفتاده

  118. محمد امین می‌گه:

    یه تغییر دیگه ایجاد شده که جاینت از لول ۳barracks باز میشه لطفا این رو هم بنویسید

  119. yaser می‌گه:

    چند تا درخت کریس مس میده به من تا حالا یکی داده

  120. alb fc 81 می‌گه:

    ma matlab mikhahim kheili vaghte matlabi nazaashti ma montazere shoma hastam hija nimiyayim ma faghat donbal site e shoma hastid tnx nazar bedid be man tnx all

  121. alb fc 81 می‌گه:

    man arezom ine ke air hossein be soal man pasokh bedi lotfan be man javab bede kodom clani?????? begoo javab bede hahesh mikoanm azatb eltemas mikonam level am 94 e esmam alb fc 81 e khahesh mikonam azat eltesam torokhoda javab bede ke kodom clani tnx lotfan khahesh mikonam tnx mamnon misham begoo tnx

  122. aa می‌گه:

    داش امیر برو تو قسمت تاپ کلن یه قسمت ایران اضافه شده قبلن نمیتونستی کلنای کشرتو مقایسه کنیداش

  123. sina می‌گه:

    میشه دقیق تر توضیج بدی؟

  124. ksx می‌گه:

    من از اونجا دان کردم اورد حالا شما ها رو نمیدونم اما واسه من بعد از دان دومی اورد

  125. SMT_HMY می‌گه:

    بله. مثل اینکه بازی این روش رو مسدود کرده

پاسخ دهید

XModGame

در ابتدا باید بگم که این برنامه به هیچ عنوان هک بازی نیست و هیچ خطری برای اکانت شما نداره. این برنامه رو بعضی بازی ها مد نصب می کنه و با مد میشه ترفند هایی رو به بازی زد. قبل از هر کار باید گوشی شما روت باشد. برای آموزش نحوه ی روت کردن انواع گوشی و تبلت از این انجمن استفاده کنید. اول شما یکی از این نسخه ها را (چینی یا انگلیسی) از سایت اصلی یا از این لینک یا این لینک دانلود کنید. برنامه رو روی گوشیتون نصب کنید. 1_1_5 انجمن بازی جنگ قبایل | clash of clans برنامه رو باز کنید. انجمن بازی جنگ قبایل | clash of clans برنامه بازی هایی رو شناسایی می کنه. بازی Clash of Clans را انتخاب کنید. انجمن بازی جنگ قبایل | clash of clans install mod را بزنید و سپس را استفاده از گزینه launch بازی را باز کنید. انجمن بازی جنگ قبایل | clash of clans وقتی وارد بازی شدید یک گزینه را روی صفحه گوشی مشاهده خواهید کرد روی آن کلیک کنید. انجمن بازی جنگ قبایل | clash of clans این صفحه تنظیمات مد هست انجمن بازی جنگ قبایل | clash of clans بخش اول که خیلی کاربردی هست برای جستجو هست. فیلد اول برای مقدار طلا. دوم برای مقدار اکسیر. سوم برای دارک و گزینه آخر هم برای جستجو خودکار هستش. شما مثلا مقدار ۱۵۰۰۰۰ طلا را وارد می کنید و سپس گزینه آخری (Search Switch) را بزنید و بازی به طور خودکار شروع به جستجو می کند تا یک روستا با موجودی بیش از ۱۵۰۰۰۰ طلا پیدا کند. این روش برای لوت خیلی عالی هست. دو گزینه Meet all the Condition و Search Switch را فعال کنید و به حمله بروید تا زمانی که مقدار مورد نیاز شما را پیدا نکند به سرچ ادامه می دهد. گزینه Keep Alive روستای شما را آنلاین نگه میداره (هنوز تست نکردم) و بخش بعدی (Sandbox Attack) که خیلی برای کلن وار اهمیت داره بخش حمله مجازی هست. شما با این گزینه می تونید به هرکی که می خواهید حمله کنید، حتی نفر اول جهان. انجمن بازی جنگ قبایل | clash of clans گزینه آخر را فعال کنید و سپس به هر کسی که می خواهید حمله کنید آنرا visit کنید و بجای نشان دادن روستای شخص وارد حمله می شود. در کلن وار هم می تونید با گزینه scout به شخص حمله کنید و توانایی خود را در حمله ببینید. توجه کنید که با این روش حمله کردن هیچ منابعی ذخیره نمیشه و بعد پایان حمله از بازی می پره بیرون.

مشکل عدم ورود به بازی


همانطور که می دانید از دیروز ورود به بازی برای بعضی از ISP های ایران دچار مشکل شده و شما اکثرا با ارور unable to connect مواجه می شود. این مشکل احتمالا به علت تغییرات ISP ها رخ داده است و بالطبع به زودی برطرف خواهد شد.

فعلا برای ورود به بازی می توانید از یکی از ۲ راه زیر استفاده کنید:

راه معمول و ساده این است که از انواع شیلتر شکن با *ی پی ان و … استفاده کنید تا شاید پس از چندین بار اقدام بتوانید وارد بازی شوید.

اما راه دوم که توسط یکی از اعضای انجمن (mhm233) پیشنهاد شده، این روش توسط چند نفر از جمله خودم تست شده و جواب میده :

ابتدا network connections رو باز کنید ( Control Panel\Network and Internet\Network Connections ) روی کانکشن اصلی که معمولا به نام Local area network یا Ethernet هست راست کلیک properties کنید.

از پنجره باز شده گزینه TCP/IPv4 رو انتخاب و properties بزنید:

 
انجمن بازی جنگ قبایل | clash of clans

در پنجره باز شده مطابق شکل زیر مقادیر رو وارد کنید :

انجمن بازی جنگ قبایل | clash of clans

تمامی پنجره هارو اوکی کنید ، بعد سیستم رو ریست و مودم را روشن خاموش کنید.

بعد از بالا اومدن سیستم براحتی با bluestack کانکت میشید بدون نیاز به قند شکن.

از همین روش برای گوشی یا تبلت هم میشه استفاده کرد به این صورت که از قسمت wifi و modify network ، این دو DNS رو وارد کنید :
۸٫۸٫۸٫۸
۴٫۲٫۲٫۴

1 2 3 4 5 6 7 8 9 0