اولین مرجع جنگ قبایل
اولین مرجع جنگ قبایل

اولین مرجع جنگ قبایل

محمد حسین

نحوه بدست آوردن حرفه ایی اکسیر سیاه

آیا تا به حال در مورد نحوه جمع آوری اکسیر سیاه بصورت حرفه ایی در کلش آف کلنز چیزی شنیده اید ؟ این یکی از محبوب ترین کارها در بازی کلش آف کلنز است  ، شما می توانید با طلسم رعد و برق آن را جمع آوری و ذخیره کنید که جزئیات و چگونگی این کار را که قبلا هم گفته بودیم و این بار دقیق تر به این موضوع می پردازیم ، پس در ادامه مطلب با ما باشید ....

  

مزایای جمع آوری اکسیر سیاه  Dark Elixir چیست ؟

به نظر من مزایای این روش این است :

+ با استفاده از پنج عدد طلسم رعد و برق شما می توانید بیش از دو هزار اکسیر سیاه بدست آورید و اگر شما بخواهید با این هزینه ساخت طلسم رعد و برق ، سرباز و نیرو برای حمله بسازید نمی توانید این مقدار اکسیر سیاه بدست آورید به خصوص اگر در لیگ های بالا باشید و یا سطح تاون هالتان بالا باشد .

+ شما پشت سر هم می توانید حمله کنید و وقت تلف نکنید.

+ شما همچنین می توانید 1000 تا 2000 دارک اکسیر را با حملات توسط جاینت و استراتژی بارچ و بدون استفاده از طلسم بدست آورید.

برای تبدیل اکسیر بنفش به اکسیر سیاه در مرحله آخر هر تاون هالی به 5 عدد طلسم رعد و برق می توانیم دست یابیم.

چگونه طلسم رعد و برق کار می کند ؟

تئوری کار بسیار آسان است ولی نحوه انجام آن در کارمان موثر است .

هر بار که شما طلسم رعد و برق را اجرا می کنید بصورت تصادفی این ضربه های رعد و برق به هدف برخورد می کند طبق یگ الگویی خاص که هر کدام با دیگری متفاوت است. دیروز من یک مطلب در این مورد برای تان نوشتم که برای درک بهتر این موضوع بهتر است به آن مراجعه کنید (( اینجا کلیک کنید )) شما وقتی که این راهنما را خواندید و الگو های آن را دیدید می توانید انتخاب کنید که چگونه از طلسم رعد و برق استفاده کنید و با چند بار تمرین قادر خواهید بود به نحو احسن از آن استفاده نمایید شما باید این طلسم را درست در مرکز منبع اکسیر سیاه بزنید که می توانید با ممارست آن مرکز را بدست آورید.

محل دقیق زدن طلسم رعد و برق

کارخانه طلسم سازی خود را بوست کنید.

شما در ازای 10 عدد جم می توانید اسپل فکتوری خودتان را به مدت 2 ساعت بوست کنید که می توانید 15 عدد اسپل رعد و برق بسازید که با این 15 عدد اسپل رعد و برق می توانید 6000 اکسیر سیاه بدست آورید در مدت فقط دوساعت !

که فکر نکنم دریل های اکسیر سیاه شما بتوانند در این مدت این تولید را داشته باشند ! نگران خرید جم هم نباشید ، چرا که قطع درختان و پاک کردن موانع برای شما جم را تامین می کند. اگر هم می خواهید سریعتر پیشرفت کنید ، پس نیاز به خرید جم را خواهید داشت.

چه لیگی برای این کار توصیه می شود ؟

از لیگ کریستال ۳ به بالا دارک اکسیر های زیادی در مخازن پیدا می شود و لیگ کریستال سه بهتر است چون هر چه بالا تر بروید سطح تاون هال های هشت و نه و ده قرار دارند و به علت سطح بالای آنها راحت به شما حمله می کنند و غارت می شوید .

چگونه از اکسیر سیاه Dark Elixir خود محافظت کنیم ؟

اما باید برای حفظ این اکسیر سیاه هم فکری کرد ، خریدن شیلد توسط جم ، قرار دادن تاون هال بیرون از دهکده و در تیررس قرار دادن آن که باعث زدن آن شود و گرفتن دوازده ساعت شیلد رایگان و پر کردن سرباز خانه های دارک اکسیر ، بصورتی که تولید و ساخته نشوند ، طراحی نقشه دهکده برای حفظ منبع دارک اکسیر و ... روش هایی برای حفظ دارک اکسیر مان هست که قبلا بطور مفصل به آن پرداخته ام که می توانید این موضوع ها را در این قسمت های زیر مطالعه نمایید :

بدست آوردن اکسیر سیاه و طراحی نقشه دهکده برای محافظت آن

آموزش حفظ منابع و انواع مپ در بازی کلش آف کلنز


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.