اولین مرجع جنگ قبایل
اولین مرجع جنگ قبایل

اولین مرجع جنگ قبایل

محمد حسین

جزئیات ساخت و ارتقا ملکه کماندار Archer Queen

جزئیات ساخت و ارتقا ملکه کماندار Archer Queen

640px-Queen-lvl2

جزئیات ساخت و ارتقا ملکه کماندار Archer Queen

 

 

برای دیدن عکس با کیفیت تر روی عکس کلیک کنید

Archer Queen-ST1

Archer Queen-ST2

200px-Hero-AQ

ملکه کماندار – Archer Queen

ملکه کماندار (Archer Queen) چشمان قوی مانند عقاب دارد و یک تاج بر سر دارد که او را شبیه ملکه ها می کند. اسلحه ی او یک زوبین (X-Bow) قوی و اصلاح شده است که تعداد کمی از مردان قادر به استفاده از آن هستند. او به وسیله ی مصرف اکسیر سیاه بزرگ و قوی شده است. ملکه کماندار (Archer Queen) که یکی از قهرمانان (Heroes) است هم می تواند در حملات شرکت کند و هم در صورت لزوم از روستای شما دفاع کند.

640px-Queen-lvl2

Clash of Clans Archer Queen 40000 Dark Elixir1111111

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  ملکه کماندار (Archer Queen) نسخه ی قوی شده ای از کماندار (Archer) است. او پس از ساختن تخت ملکه کماندار (Archer Queen Altar) که هزینه اش ۴۰۰۰۰ اکسیر سیاه است به صورت خودکار احضار می شود.

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  ملکه کماندار (Archer Queen) یک نیروی جاودان است، یعنی فقط یکبار احضار می شود. ولی زمانی که در میدان نبرد زخمی و یا کشته شود، به وسیله یک خواب طولانی که زمان مشخصی طول می کشد، سلامتی خود را بدست می آورد و اگر در طول خواب به روستای شما حمله شود از او کاری ساخته نیست.

Archer_Queen_Sleeping[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  زمان درمان و بازسازی ملکه کماندار (Archer Queen) با میزان آسیبی که در جنگ دیده اند متناسب است.

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  اگر ملکه کماندار (Archer Queen) را ارتقا دهید، زمان بیشتری برای بازسازی نیاز خواهد داشت.

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  شما می توانید به وسیله ی ۱۰ الماس به مدت ۲ ساعت سرعت بازسازی و درمان ملکه کماندار را به وسیله گزینه تسریع کار (Boost) تا ۴ برابر افزایش دهید.

نقاط قوت ملکه کماندار (Archer Queen) :

        [icons icon_name=”icon-exclamation-sign” icon_size=”18px”]  بُرد بلند (۵ بلوک) : بُرد حمله ی ملکه کماندار ۵ بلوک است که بیشترین بُرد در بین کل سربازان بازی است. این بُرد بلند به او را از بسیاری از آسیب ها محفوظ می کند و به او اجازی می دهد تا از پشت دیوار و یا ساختمان ها به دشمنان حمله کند.

        [icons icon_name=”icon-exclamation-sign” icon_size=”18px”]  توانایی حمله به اهداف زمینی و هوایی : مانند کمانداران او می تواند اهداف هوایی همچنین اژدها (Dragon) را نیز مورد هدف قرار دهد. این ویژگی او را یکی از ارکان مهم دفاعی روستای شما در رده های بالا کرده است.

[icons icon_name=”icon-lightbulb” icon_size=”18px”] آیا ملکه کماندار (Archer Queen) ارزش هزینه کردن ۴۰۰۰۰ اکسیر سیاه را دارد؟

در حالی که هزینه ی ساخت ملکه ی کمادار ۴ برابر پادشاه باربارین ها است، او ارزش هزینه کردن این همه اکسر سیاه را دارد. بُرد بلند این نیرو از سلامتی کمِ او محافظت می کند.

بهترین توصیه این است که زمانی که ساختمان اصلی (Town Hall) شما در حال ارتقا به سطح ۹ می باشد، شما ۴۰۰۰۰ اکسیر سیاه ذخیره کنید تا به محض پایان ارتقا ساختمان اصلی، فورا اقدام به خرید ملکه ی کماندار کنید.

خصوصیات ملکه کماندار (Archer Queen) :

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  هدف مورد علاقه : همه ی نیروها و ساختمان های دشمن

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  نوع حمله : زمینی و هوایی و به صورت تک هدف

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  سرعت حرکت : ۲۴

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  سرعت حمله : ۰٫۷۵ ثانیه

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  بُرد : ۵ بلوک

[icons icon_name=”icon-arrow-left” icon_size=”18px”]  بُرد جستجو : ۱۳ بلوک

ملکه کماندار (Archer Queen) دارای ۴۰ سطح هستند .

 ArcherQueen1-10ArcherQueen10-20ArcherQueen20_
سطح ۱ تا ۱۰سطح ۱۰ تا ۲۰سطح ۲۰ به بالا

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.