اولین مرجع جنگ قبایل
اولین مرجع جنگ قبایل

اولین مرجع جنگ قبایل

محمد حسین

جنگ کلن ها – Clan Wars (پرسش و پاسخ) بخش اول – اطلاعات ضروری


جنگ کلن ها – Clan Wars

(پرسش و پاسخ)

بخش اول – اطلاعات ضروری

  جنگ کلن ها چیست و چگونه کار می کند؟

           جنگ کلن ها (Clan Wars) یک نبرد بین دو کلن است. در این نبرد دو مرحله وجود دارد: روز آماده سازی و روز نبرد. هر بازیکن در روز نبرد فقط دو بار قادر به حمله است. در پایان جنگ، کلنی که در مجموع بیشترین ستاره را کسب کرده باشد، پیروز است.

          هر بازیکنی که در طول این نبرد حمله ای  داشته باشد، منابعی دریافت می کند (طلا و اکسیر و …) ولی جایزه ی اصلی و بزرگ را کلن برنده دریافت می کند. شرکت در جنگ کلن ها (Clan Wars) رایگان است.

   در طول جنگ چه اتفاقی برای روستای من (Village) خواهد افتاد؟

          روستای شما در طول جنگ از حملات در امان است زیرا جنگ کلن ها (Clan Wars) در منطقه ای از بازی به نام “منطقه جنگی (War Zone)” انجام می شود. بازیکنان به جای حمله به روستا های یکدیگر در منطقه ی جنگ به مبارزه می پردازند. منابح ، کاپ ها (Trophy) و سپر (Shield) روستای شما هرگز در خطر نیست.

   از کجا می توان جنگ کلن ها (Clan Wars) را پیدا کرد؟

          اگر شما عضو یک کلن باشید، در هر زمان به جنگ کلن ها دسترسی خواهید داشت و این امکان به وسیله ی دکمه ای در گوشه ی سمت چپ و پایین صفحه فراهم می شود. فرمانده (Leader) و یا معاون فرمانده (Co-Leader) می توانند یک جنگ کلن را شروع کنند و شما می توانید در آن شرکت کرده یا فقط نبرد های در جریان را مشاهده کنید. اگر یک جنگ کلن ها (Clan Wars) در جریان باشد، فشار دادن این دکمه شما را مستیقیما به منطقه جنگ (War Zone) هدایت می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
فرمانده پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 04:56

پسندیدم اقا مححد حسین همشو از یه وبلاگ بر ندار از وبلاگ های مختلف بردارید
............
.........
.....
...
هههخخخخ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.