ش | ی | د | س | چ | پ | ج |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 |
دیوار -Wall
استفاده از دیوار (Wall) برای محافظت از روستا در برابر دشمنان بسیار مناسب و مفید است.
محل قرارگیری دیوار ها از نکات کلیدی طراحی یک روستا است.
دیوار از استحکامات اصلی و دفاعی روستای شماست که تا حد زیادی حملات و خسارات مهاجمان دشمن را دفع می کند.
دقت داشته باشید که دیوار ها را به صورت کاملا محصور در اطراف ساختمان ها ایجاد کنید، در غیر این صورت دیوار کارایی خور را تا مقدار قابل توجهی کاهش می دهد.
در نکته ی بالا یک استثنا نیز وجود دارد که به آن استراتیژی قیفی می گویند، که در آن بازیکن عمدا یک نقطه از دیوار را باز میگذارد و سپس ساختمان های دفاعی قوی خود را در اطراف آن قرار می دهد همچنین تله های (Trap) خود را در این مسیر مستقر می کند.
دیوار ها روی بعضی از نیروها مثل عوامل پروازی و نیروهای زمینی مثل گراز سوار (Hog Rider) و… تاثیری ندارد.
مشکل دیگر دیوار ها این است که توسط دیوارشکن ها (Wall Breaker) به راحتی و به سرعت نابود می شود و نیرو های زمینی دشمن پس از آن وارد محدوده ی شما می شوند.
اگر شما از ساختار دولایه برای دیوار ها استفاده کنید، شعاع انفجار دیوارشکن ها (Wall Breaker) روی لایه ی دوم نیز تاثیر می گذارد.
دیوار ها دارای ۱۱ سطج مختلف هستند :
Level 1 | Level 2 | Level 3 | Level 4 | Level 5 |
Level 6 | Level 7 | Level 8 | Level 9 | Level 10 | Level 11 |